Kérdező: Uram! Az egyik
városban olyan előadások meghallgatására küldtek ki meghívókat, mely
előadásokat bizonyos egyházi körök leeretnekeztek,
s meghallgatásukat ellenezték, mivel egyházellenesnek ítélték meg.
HANG: Barátom! Kétségtelenül
vannak olyan rendezvények és előadások, melyeket okos dolog ellenezni. De csak
olyan esetekről szabad ilyen tiltó ítéletet mondani, mely esetek sértik a józan erkölcsi érzéket. Tehát ahol arra
kapnak biztatást a hallgatók, hogy esetenként jogos szeretetlenül viselkedni.
Csak akkor, ha komoly okok alapján feltételezhető ez, akkor bizony ellene kell
beszélni, és ez lényegében nem is tiltás, hanem felvilágosítás.
A tekintetben,
hogy kinek van igaza bizonyos dogmatikai kérdésekben, hogy ki, mikor és hogyan
formáljon szertartásokat vallása megnyilvánulása érdekében, hogy ki, mikor és
hogyan vélekedjék Rólam, hát ebben a tekintetben többet árt a tiltás, mint az
engedés. Nincsenek sem csalhatatlan intézmények, sem csalhatatlan hivatalok,
sem csalhatatlan emberek a Földön mindaddig, míg annak tudják magukat.
Érdemes hát
tudomásul venni azokat a kijelentéseket, melyek tiltakoznak bizonyos előadások
ellen, de ezek semmiképpen sem lehetnek kötelező
érvényűek. Mindenki rendelkezik normális körülmények között olyan erkölcsi
érzékkel, mely egyben felelősséggel jár együtt. Aki nem rendelkezik ilyennel,
bár felnőttnek tudja magát, az ilyen lényegében klinikai eset. Bár van olyan is, amikor éppen ti, írástudók vagytok
felelősek. De erről majd bővebben és nagyon világosan akarok szólni később.
Aki tilt, az
önmagáról is kiállítja saját erkölcsi bizonyítványát. Bizony ez a bizonyítvány
csak akkor nem elmarasztaló, ha egyértelmű jóakaratot hordoz.
Hordozhat
ilyet a tiltás is. Ilyenkor féltést
fejez ki. Ez a féltés akkor igazi, ha világos érvekkel megokolt, s nem irányul emberi
személy ellen.
Most pedig
arról fogok beszélni, amiről előbbre említettem, hogy bővebben és nagyon
világosan akarok szólni.
Különösen
katolikus körökben nagyon elterjedtek az olyan ájtatosságok, melyek magán-kinyilatkoztatásra hivatkozva
vindikálnak létjogot maguknak. Ennek egyáltalán nem az a legfőbb oka, hogy e
felekezethez tartozók a legalkalmasabbak ilyen kinyilatkoztatások befogadására.
Inkább az, hogy van tanításotokban több olyan tétel, mely efelé bátorít.
Gondolok most a szentek tiszteletére, főleg a Mária-tiszteletre, a halottakért
mondott imákra.
Ez önmagában
nem okolná azt, hogy most erről beszéljek. Azért kell szólnom, mert ez súlyos
veszély forrását rejti magában. A veszély pedig tömören és egyszerűen kifejezve
így hangzik: Táplálja az egyházi hatalmasságokban az önmaguk által kreált
hivataluk fontosságát. Így a hivatali
tekintély, melyhez hátukat támasztják azok, akik magán-kinyilatkoztatásuknak
nyilvános elismerést kívánnak szerezni, óriási mértékben képesek akadályozni
Lelkem hatékony működését egyénekben, intézményekben egyaránt.
Annak lelkében
pedig, aki valóban a legjobb szándéktól vezérelve tolmácsolja a lelkében
megtapasztalt élményeket, annak lelkében már előbbre felgyülemlett az a vágy,
hogy valamit tennie kell Értem, s mivel egyházi vezetőitek csak azt engedik meg
számára, melyről egyértelművé válik, hogy hatalmukat nem veszélyezteti, így
nagyon torzult formában nyilatkozhatom csak meg bennük.
Az a terület,
mely az egyházi hatalmasokban nem okoz ellenállást, s az Értem tenni vágyó
pedig azt élheti meg, hogy nemcsak önmaga kapott feladatot Tőlem, melyet
teljesíthet, hanem még másoknak is felkínálhat ilyet, ez a terület olyan
ájtatosságok kitalálása, melyek lényegéhez nem tartozik hozzá az, hogy tükörré
váljék bárki is a hatalmon lévők számára:
Imák,
litániák, zarándoklatok, böjtök, testi önmegtagadások, egyéni bűnbánati formák
a hatalmasok által előírt módon. Mindezek
alkalmatlanok arra, hogy érdemben félni kellene bárkinek attól, hogy megtérést
eredményeznek.
Itt meg kell
még valamit jegyeznem. A különböző ájtatosságok hatására vagy következtében
történt testi gyógyulások nem az ájtatosságok hitelességét bizonyítják, hanem
arról a hitről tanúskodnak, melyet az illető önmagában hordoz.
Amikor pedig
olyan gyógyulást hallotok, mely igazolhatóan nem lehet az illető meggyógyult
hitének eredménye, akkor tudnotok kell, hogy sok hívő ember olyan sugárzást
bocsát ki magából, amely sugárzás képes
létrehozni az ilyen múlékony gyógyulást mások számára is. Azért mondom, hogy
múlékony, mert csak ilyen testi
gyógyulás létezik.
A lelki
gyógyulások forrása, ha igazi a lelki gyógyulás, mindig valaminek a felismerése.
Különböző
felekezeteknél történt gyógyulások mögött általában az a felismerés áll, hogy
Én szeretem őket. Ez a felismerés testi és lelki gyógyulást is képes
produkálni abban, aki ennek kiteszi magát. De ne dőljetek be a különböző
szuggesztiók hatásának. A fát gyümölcseiről lehet igazán felismerni. - A gyümölcs
pedig nem egyszerre terem a fával. Hogy milyen fává formált téged az a hatás,
melynek kitetted magadat, azt az idő mutatja meg, s ez leleplezi azt a forrást
is, melyből a hatás feléd áradt. Tehát bizony idő kérdése, hogy valaki e téren
tisztában legyen önmagával, és természetesen a forrással, mely formálta őt. 2/97
Kérdező: AZ EGYHÁZ DOGMÁIRÓL
Melyek azok a
dogmák, amelyeket a katolikus Egyház tévesen mondott ki?
HANG: Olyan dogma nem létezik a katolikus Egyházban, amely tévedést
tartalmazna! Csupán arról van szó, hogy egyes dogmák magyarázata lehet téves.
Nemcsak azért, mert van dogmafejlődés, hanem azért is, mert vannak, és nem
kevesen vannak, akik egyéni hatalmi törekvéseik hatására, alátámasztására
ferdítik el a Szentlélek által sugallt, kinyilvánított, kinyilatkoztatott
IGAZSÁGOT.
A
reinkarnációnak sem tagadása sem állítása nem dogma! A reinkarnáció nem azonos
a lélekvándorlással! Dogma, hogy Istenben nincs változás. E dogmával szinte
azonos hitigazság, hogy Isten nem semmisíti meg szellemi teremtményeit. Dogma,
hogy Isten mindig szeret!
A reinkarnáció
Jézus evangéliumai alapján csakúgy igazolható, mint a józan ész alapján.
Ha valaki
szeret, akkor feltétlenül szenved, ha látja, hogy az, akit szeret, szenved. Ha
örökkön örökké szenvednie kellene Isten gyermekeinek a pokolban, akkor Isten
örökkön örökké szenvedne miattuk. Ez viszont értelmi ellentmondás! A mindenkor
boldog Isten, mindenkor boldogtalan!
A szenvedéssel
együtt csak akkor lehet valaki boldog, ha biztos abban, hogy a szenvedése
egyszer megszűnik! Amikor Én, Jézus, arról beszéltem, hogy boldogok azok, akik
sírnak, akik szomorúak Mt 5,4,
akiket üldöznek Mt 5,11, csak
azért mondhattam ezeket boldogoknak, mert tudtam, hogy szenvedésük egyszer
véget ér!
Örök kárhozat
van! Ez dogma. De örök kárhozott nincs! Azért még senkit nem ítéltek el ség
vádjával, mert hitt Isten véget nem érő irgalmas szeretetében. Ha pedig mégis
történt volna ilyen, akkor ott ki lehetetne mutatni, hogy valami téves
magyarázat következtében történt az elítélés! Azért már ítéltek el eretnekség vádjával embereket, mert nem fogadták el
istenségemet vagy emberségemet. De olyan még nem történt, hogy irgalmas
szeretetemet bárki is kétségbe vonta volna, valamelyik dogmára hivatkozva.
Kedves
Barátom! Hidd el, hogy médiumom, akin keresztül eljutnak hozzátok sugallataim,
a HANG-könyvek, abban a pillanatban vétót emelne, ha bárki őt eretnekséggel vádolná.
Volt már olyan, hogy egyesek hiúságból, hatalmi vágyból, irigységből próbálták
őt eretnekség gyanújával
vádolni. Én, Jézus, mindig visszavertem ezeket a támadásokat!
Ne féljetek a
katolikus egyház hatalmasaitól, amíg valóban Engem, Jézust, akartok egyre
tisztábban képviselni. A katolikus egyház nem azzal ferdíti tanításomat, hogy
elvesz belőle valamit, hanem azzal, hogy hozzáad! Ebben az egyházban tehát a
teljesség megtalálható azok számára, akik vállalják a Velem való
sorsazonosságot.
Nem lehet
különb a tanítvány mesterénél! Ha Engem üldöztek, feltétlenül kiteszik magukat
az üldözések különböző formájának azok, akik úgy fogadtak be magukba, hogy
élnek ők, de már nem ők, hanem Én, Jézus, élek bennük (Jn 15,20 - Mt 10,24*)!
Újra mondom:
Hidd el, médiumom azonnal és hálás szívvel megköszönné, ha az általa
nyilvánosságra került sugallataim bármelyikéről egy hozzáértő személy Rám,
Jézusra, hivatkozva, Engem idézve, bizonyítani tudná, hogy tévedést tartalmaz! 33/3473
Kérdező: EGY KÖZÖSSÉG ÁLLAPOTÁRÓL
Uram! Mi az
oka annak, hogy egy több évtizede működő közösségben, ha nem is visszafejlődés,
de bizonyos stagnálás állt be. Ugyanakkor pedig nálam annyira felerősödött a
munka, hogy alig bírom.
Amikor az
említett közösségben azt mondtam, hogy az aratni való sok, de a munkás kevés Mt 9,37-38 ~
Lk 10,2, akkor a szerintem Neked
legjobban odaadott testvérem azt mondta, hogy az aratni való kevés. Mi itt az
igazság?
HANG: Több kérdést sűrítettél össze.
Van-e visszafejlődés az említett közösségben? Van-e stagnálás? Miért sokasodik
nálad a munka? Sok-e az aratni való? Kevés-e a munkás?
E kérdéseket
külön-külön kell szemügyre venni ahhoz, hogy az Én, a te Jézusod látása
felismerhetővé váljék számodra.
a) Az említett közösségben nincs visszafejlődés.
Nincs, mert az Általam elmondott és bemutatott emberi életcélt a Földön,
legalábbis elvben, nem tagadta meg ez a társaság. Ez az életcél,
gitárhasonlattal élve, így fogalmazható meg: a rezonáló doboz a másikra
figyelés. A húrok: tudatosan soha, senkinek nem ártani, tudatosan mindig
mindenkinek megbocsátani és a rászorulókon segíteni Mt 25,35-36*. Mindaddig,
amíg egy közösség ezt tartja a földi
életben megvalósítandó életcélnak, elvi visszafejlődésről nem lehet szó.
Sajnos, sokan
vannak az ilyen közösségekben is olyanok, akiknél lehet visszafejlődésről
beszélni! Igen, mert gyakorlatilag sok eretnek
van közöttük.
Eretnek az, aki egy igazságot annyira túlhangsúlyoz,
hogy közben egy vagy több igazságot mellőz, sőt tagad.
Sajnos,
könnyen meg tudnád számolni azokat, akikben úgy tudok élni, hogy állapotszerűen
forrása lehessek bennük a hazataláltságuk örömének.
Az említett
közösségben sokan vannak, akik örömének általában nem Én vagyok a forrása,
hanem az, amit másoknak adnak, amit emberhalászás címén elkönyvelhetnek
maguknak, amit Értem tettek. Természetesen ezekben is van némi szívbékét
teremtő erő.
De majd ha az
lesz az öröm és benső békéjük forrása bennük, amit Én tettem értük, amit Én
adtam nekik, amit Tőlem kapnak naponta, akkor és csak akkor lesznek képesek
olyan önismeretre, olyan alázatra jutni, hogy életükben az Én jelenlétem úgy
fel tudjon ragyogni bennük, mint tavaszi hajnalon a felkelő, éltető Nap az
égen.
Azok, akik ezt
vállalják, megállnak a visszafejlődés útján, s elindulnak a gyümölcstermés
felé.
Velem
beszélgetni és Általam nem gazdagodni szeretetben, örömben és békében, olyan,
mintha valaki felmondana egy leckét anélkül, hogy annak tartalmát életére
alkalmazná! Az imában történő megújulás nélkül semmiféle tökéletes ismeret,
tudás nem hordozhatja Lelkem vonzerejét! Pál ebből sejtett meg valamit a
Szeretet-himnuszában. A pokol legsilányabb lakója is többet tud Rólam, mint ti
együttvéve! Rólam tudni és Engem tudni ég és föld! Az „Engem”-ben a szívemnek
központi szerepe van! Amíg ezt nem értitek meg szívetekkel, addig a legjobb
esetben is legfeljebb csak stagnálni tudtok
lelkileg!
b) Mindenki stagnál, aki csupán ismeretekben
óhajt gazdagodni, de nem tesz hangsúlyt arra, hogy esténként feltegye magának e
kérdést: „Ki örült ma nekem?”
Minden
kimerült örömforrás stagnált állapotban van! Aki nem tud szívből örülni
szerelme szerelmének, az nem is tud igazán szeretni! Én, Jézus, nemcsak
megkeresztelkedésemkor hallottam Atyám hangját: „Ez az Én szerelmetes fiam!” Ez
hangzott Bennem állapotszerűen. Ennek következtében váltak vonzóvá szavaim. Ez igaz akkor is, ha a végén
halált kiáltottak Rám, s egy rövid ideig úgy tűnt, hogy Számomra kívül-belül
beborult az ég.
Hidd el,
mérhetetlenül többen sirattak, mint akik hálát kiáltottak Rám! E Bennem, Nekem
szóló kijelentés teszi ma is lehetővé, hogy vonzó legyen tanításom azok előtt,
akik szívükben szeretetre vágynak. Mert Én nem bírónak és nem is hajcsárnak
maradtam közöttetek, hanem a lábmosó irgalom megvalósításához szükséges ERŐNEK!
c) Bizony, nem a tökéleteseket, egyáltalán nem
a legkiválóbbakat választottam közületek arra a szerepre, amelyet te kaptál.
Te, miután már felismerhetted, hogy Én, Jézus, ki vagyok, lelked legmélyén
beláttad, hogy mennyire nemcsak semmi vagy, hanem egészen 1976 okt. 4-ig csak
akadálya voltál az Istentől Földre áradó kegyelemnek.
Abba az
élménybe, lelki fájdalomba, amelyet akkor átéltél, bizony bele is lehetett
volna halni. De Én, Jézus, már előre felkészítettelek, hogy élj át valamit
abból az égi örömből is, amely azóta is benső békéd, hazataláltságod örömének
állapotszerű forrása. Tehát az, hogy be van írva neved a mennyben! Szerelmem
valamiképpen visszhangra talált benned, s ez teszi szavaidat vonzóvá azok
előtt, akik sok-sok szenvedés, meg nem értés után szeretetre vágynak.
Sokan még ma
sem akarják elhinni, hogy Én, Jézus, érzékelhetően boldogító módon élek bennük,
és olyan megtapasztalásban szeretnék mindenkit részesíteni, mint amilyen
megtapasztalást Lk 24,49-ben
ígértem, és a Szentlélek kiáradásakor számukra be is teljesítettem.
Nem adhatok örömhíremnek
hatékony erőt olyan lelkekben, akik nem tudnak módfelett örülni a bennük élő
jelenlétemnek. Mindaddig, amíg ez a számotokra legfontosabb jelenlétem nem
foglalhatja el a legfőbb helyet szívetekben, nem sugározza át egész
magatartásotokat, nem hozhattok maradandó gyümölcsöt!
d) Annyi az aratni való, ahány boldogtalan
ember él a világon! Ez pedig, bárhogy is számolod, nem kevés! Aki úgy gondolja,
hogy kevesen vannak azok, akik reá hallgatnak, az csak azokat gondolja aratni
valóknak, akik őt követik. Az ilyen lélek próbálja felmérni, hogy mennyi
életében az a benső szabadság, amely Lelkemnek a működési helye benne (2Korintusi levél 3,17). Nem arról
van szó, hogy a gyarló emberi természet ne hajolna gyakran és szívesen a
bódultságok felé, de igenis szó van arról, hogy Én, Jézus, bőséges
gyümölcstermésre érlelek mindenkit, éspedig maradandó gyümölcsre, aki örülni
tud az Én benne élő jelenlétemnek (János 15,16). Ez az öröm nem valami éretlen
kacarászás, hanem olyan állapotszerű derű, amely békét áraszt akkor is, amikor
békétlenség veszi őt körül.
e) Hát persze hogy kevés a munkás! Mivel nem
vagytok bábuk, mivel csak azzal tudok együtt működni, aki partnerséget vállal
Velem, mivel nem elég, ha Én választalak benneteket, mivel szükséges, hogy
naponta ti is Értem és Velem éljetek, hát bizony, erre a partnerségre nincs
valami nagy tülekedés! Bizony, nem elég, hogy valaki hivatalosnak tudja magát. A hivatalosak közül csak azok a választottak, akik Engem, Jézust,
ÚT-ként választottak! Ezek
bizony kevesen vannak!
Amikor arra
szólítlak fel benneteket, hogy kérjétek az aratás Urát, küldjön munkásokat Mt 9,37-38* ~ Lk 10,2*, akkor arra hívom fel
figyelmeteket, hogy imáitok - a jó szándékú emberek érdekében - nem üres
időtöltés, hanem feltétele annak, hogy hatékonyabbá tudjam tenni enyéimben azt
az égi békét, azt a tiszta lángot, amely irányt tud mutatni abban az erkölcsi
sötétségben, amelyben oly sokan vergődnek. Nem csupán sorsszerűen, hanem
gyümölcstermően is össze van kötve életem veletek.
Tömören
összegezem az eddig elmondottakat:
Imáitok
minőségén múlik minden! 35/3638
Kérdező: ERETNEKSÉGRŐL, SZEKTÁSSÁGRÓL...
Mondható-e eretneknek az, aki a HANG-könyvek szerint alakítja a
gondolkodását?
HANG: Ha valaki eretnekséggel vádol benneteket, akkor kérdezzétek meg
tőle, hogy mit ért e szó alatt. E szó többértelmű! Általában kétféle értelemben
szoktátok használni.
Az egyik:
ha valaki bizonyos tárgykörben a tömegtől eltérő véleményt képvisel, akkor eretneknek szokták nevezni. Ezt inkább szektának
kellene mondanotok. Ilyen értelemben Én, Jézus, és követőim, zsidó eretnekek, szektások voltunk De ebben az értelemben
szektás mindaz, aki rendszeresen templomba jár, mivel ezek ugyancsak
kisebbségben vannak azokkal szemben, akik nem járnak rendszeresen templomba.
Ilyen
értelemben, ha az általános (univerzális) HITET képviselitek minden megszorítás
nélkül, akkor tudomásul kell vennetek, hogy eretneknek,
szektásnak mondanak benneteket azok, akik nem vállalják e HITET megszorítás
nélkül.
Univerzális
HIT: minden ember hisz abban, hogy ő ember, és joga van másoktól is elvárni
azt, hogy őt embernek nézzék. Ugyanakkor köteles ő is minden embert - fajától,
bőrszínétől, nemzetiségétől, nemétől, korától, erkölcsi, testi, lelki, szellemi
szintjétől, sérüléseitől függetlenül - embernek nézni. Előbb-utóbb bizonyos,
hogy eretneknek, szektásnak fognak majd mondani
benneteket a speciális hit képviselői.
Speciális HIT:
csak bizonyos hitvallás keretében megfogalmazott tételek elfogadása után
fogadnak el egyenértékű embernek azok, akik ezt a HITET, ezt az általuk
megfogalmazott hitvallást vallják. A többi ember kizáratik ebből.
Én, Jézus,
eljöttem, hogy elmondjam és megéljem előttetek az univerzális HITET! Nem
vallásalapítónak jöttem! Csak ti csináltatok Belőlem vallásalapítót (ma már sok
vallás alapítót)! Furcsa módon, vagy nem is olyan furcsa módon, e sok vallás -
Rám hivatkozva - mindegyik különbnek tartja magát a többinél!
Én, Jézus,
azért jöttem, hogy elmondjam, előttetek megéljem, és számotokra Általam, Velem
és Bennem lehetővé tegyem azt, hogy - ti is
Istenért! - minden embert szerető emberekké tudjatok válni, és senki ne
gondolja magát különbnek a többinél. De kevesebbnek sem!
A másik:
ha valaki az „eretnek” szó alatt azt érti, hogy
azok az eretnekek, akik egy Tőlem származó
igazságot annyira hangsúlyoznak, hogy ennek következtében más, Tőlem származó
igazság nemcsak árnyékba, de tagadásba is kerül. Ha valaki ilyennek gondol
benneteket, akkor meg kell kérdeznetek az illetőt, hogy melyik Tőlem származó
igazságot tagadjátok az általatok képviselt Tőlem származó igazság által.
Bizton
állíthatom, hogy nem fognak tudni olyan Tőlem származó igazságra találni,
amelyet tagadnátok, ha az általános HIT alapján álltok!
Így hát csak
addig lesztek szektássággal vádolhatók, amíg számszerinti kisebbségben lesztek
a többiekkel szemben. Az pedig mindenkor és mindenki előtt tudott dolog, hogy
az igazságnak soha nem kritériuma, az igazságot soha nem az döntötte el, hogy
hányan képviselik!
Ne félj, te
kisded nyáj! Tetszett az Atyának, hogy nektek adja az országot! (Lk 12,32)! 36/3821
Kérdező:
3. Szektások vagyunk-e?
HANG:
3. Eretnek
semmiképpen nem vagy, mert eretnek az, aki az
Én tanításomból annyira hangsúlyoz valamit, hogy ezzel tanításom más tételét
tagadja.
Szektának azt a társaságot szoktátok mondani,
amely bizonyos külső okok miatt elkülönül a nagy egésztől. Ilyen értelemben
voltak az őskeresztények is egy zsidó szekta tagja. De ilyen értelemben a
templomba járók is szekta tagjai, mert sokkal többen nem járnak templomba, mint
járnak. Ilyen értelemben mindazokról lehet állítani, hogy szektások, akik
„kilógnak a sorból!” Nagyon természetes, hogy ilyen értelemben Én, Jézus, is
zsidó szekta-tag voltam.
Az Engem képviselők egyházát a szekták éltetik
és viszik előre mindaddig, amíg eretnekekké nem
válnak, vagyis, amíg tanításomból valamit nem tagadnak!
A Katolikus Egyház nem eretnek
egyház. Azért nem eretnek, mert nem vett el
semmit az Én tanításomból. Viszont nagyon is hozzátett, s ezért nem kívánhat
senkitől feltétlen engedelmességet. Bizony a Katolikus Egyházat azok a Hozzám,
Jézushoz, hű engedetlenek viszik előbbre, aki nem hagyják el Egyházamat akkor
sem, ha ebben az Egyházban a hatalmon levők kígyót-békát mondanak rájuk. 37/3975
Kérdező: Féltem öcsémet a
Jehova tanúitól!
1. Felnőtt
öcsém egy Jehova Tanúi közösséghez tartozó asszonnyal házasságra akar lépni, és
mi nem tudjuk megakadályozni!
Bizonytalanok vagyunk, hogy mi lesz vele!
2. A
HANG:véleményét kérem a Jehova Tanúiról!
HANG: 1. Nagykorú öcsédért sem te, sem
szüleid nem felelnek! A boldogság nem felhőtlen kacarászás! A Mt evangéliumának
5,3-12. részében egyértelműen kifejtettem, hogy az Isten mit ért a boldogság
alatt! Így hát nem az a boldog, aki jó házasságot köt, hanem az, aki Velem,
Jézussal, köt jó házasságot. Az úgymond jó házasság még senkit sem mentett meg
attól a csalódástól, amivel előbb-utóbb mindenki szembesül, hogy ember embert
nem tehet boldoggá. Erre csak Én, Jézus, vagyok egyedül képes. A legjobb
házasság is képmutató színjátszássá silányul, ha benne nem Értem élnek. Öcséd
jól döntött, amikor olyan társat választott magának, ahol legalább elvben
megtalálható vagyok. Mt 5,3-12
2. Erre a
kérdésedre általános választ adok, mert amit mondok, minden egyházra igaz.
Igaz, hogy Én,
Jézus, minden egyházban jelen vagyok az Engem képviselőkben, de az is igaz,
hogy Egyházam nem azonos az egyháziakkal! Minden speciális hitet hirdető
egyházban a kormányrúd a Sátán kezében van, mert minden speciális hitet hirdető
egyház kizárólag hatalmi struktúrára épül, és csak azokat az igazságokat
hirdeti alapigazságként, amelyekkel alá tudja támasztani hatalmi működését.
Valójában nincs is olyan egyház, amelyik ne így működne. Így is fogalmazhatnék,
hogy minden egyház a megtévesztettek egyháza. Ezalól nem kivétel az általad
említett egyház sem!
Minden egyház
azt tanítja, hogy a Biblia a forrás, és nem a Szentlélek, ezért egyetlen egyház
sem rangsorol a Bibliában. Ennek következtében egyetlen egyház sem tűri meg a
józanul gondolkozókat, csak az engedelmeseket. Ez a magatartás teszi őket
speciális hitet hirdetőkké.
Kifejtem
bővebben! Nem található a Bibliában olyan gondolat, amelynek az ellenkezőjét
szintén a Bibliából ne lehetne kiolvasni. E lehetőség kiválóan alkalmas arra,
hogy a különböző gondolkodású emberek különböző hitigazságokat válogassanak ki
maguknak azért, hogy ehhez híveket gyűjtsenek. Természetesen olyan
hitigazságokat és azok magyarázatát, amelyből számukra egyértelmű, hogy
kizárólag ők azok, akik megfogták az Isten lábát, vagyis ők azok, akik
kizárólagosan képviselik az egy és igaz Istent. Ezalól egyetlen egyház sem
kivétel!
E képviseletet
természetesen csak hatalmi struktúrával tudják fenntartani, tehát hitük alapja
a büntető és jutalmazó isten. És ha egy hívő közülük a józan eszével és Lelkem
vezetésével ráébred arra, hogy az Isten nem kerülhet ellentétbe önmagával,
vagyis nem lehet ilyen is, meg olyan is, akkor az a hívő rövid úton megnézheti magát;
máglya, meghurcoltatás, kiátkozás, eretnekség bélyegzi meg hátralévő rövid földi életét. Mert a
speciális hit így gondolkozik: jobb, ha egy vész el miattunk, minthogy
mindnyájunknak át kelljen alakítania a gondolkodását; jobb, ha egy vész el
miattunk, minthogy le kelljen mondanunk a főméltósági bársonyszékekről! Ezért
aztán minden speciális hitű egyház tűzzel-vassal védi azt, amit igaznak gondol,
azért, hogy álljon az egyháza, és ha kell, inkább vesszen a gondolkodó ember!
Mai
világotokban sincs másként. Egyetlen ökumenét hirdető egyház sincs, aki azért
tartana ökumenét, hogy ő alakuljon a másikhoz. Mindegyik azt szeretné, ha a
másik alakulna hozzá. Ilyen szétszabdalt egyházi világban, ahol úgy látszik nem
mindenki számára nyilvánvaló az, hogy nincs katolikus, református, baptista,
jehovista, stb. Mennyország. Csak Szeretet-Mennyország van, ami Velem azonos,
és ez a Szeretet-Mennyország nem az intézményt fogadja be, hanem csak az
embert. Azt az embert, aki minden körülmények között képes szeretni! CSAK
SZERETNI! 43 /4723
*****************************************************************
Eretnek: 2 ~97, 33 ~3473, 35 ~3638, 36 ~3821, 37
~3975, 43 ~4723.