Kérdező: 4. Lélekkeresztelt vagyok?
HANG: 4. A fát gyümölcseiről
lehet felismerni. A józanság mérlegén mutatkozik meg igazán, hogy mennyire
lehettél új ember Lelkem által. (A józanság nem azonos az aggályossággal! A
józanság a SZABADSÁG másik neve!)
Te ismered az
eddig megjelent HANG-kötetek gondolati magvát. Azért tettem ezt számodra
lehetővé, mert az átlagnál nagyobb támadásoknak, kísértéseknek vagy kitéve
ebben a témában. Gyermeked sem nőhet a fejed fölé! A te felelősséged nem
osztható meg! Vigyázz! A komplikáció nem az Én világom. Isten: ABSZOLÚT SZIMPLEX! Csak a ti világotok bonyolult,
mert ti és az ősellenség azzá teszitek. Az Én világom nagyon átlátszó, tiszta,
örömteli, boldogító, logikus és békét sugárzó! Az Én világomban nincs hangsúly
a testen, a test állapotán! Az Én világomban a szívbékén, örömön, harmónián, a
hazataláltság érzésén van a hangsúly. Ezt ne feledd el soha! 11/922
Kérdező: TELE VAGYOK KÉTELYEKKEL
Sok kétely
fodrozza a lelkemet.
HANG: Kérdéseid annyira komplikált látást tükröznek, hogy ezekre
egyszerű választ adni képtelenség. Azért képtelenség, mert bármit mondanék,
szavaim benned még komplikáltabbá kevernék lelked állapotát.
Egyszerűség!
Istent a teológia abszolút szimplex-nek nevezi, és joggal!
Neked
szükséged lenne arra, hogy legalább egy-két napra elvonulj a magányba, és ott
számadást tarts magaddal. Neked szükséged volna egy olyan szemléletváltásra,
amelynek következménye lehetne az a felfedezés, hogy életed értelmét képes vagy
magadban megtalálni. Igen! Szükséged lenne arra az Istenre, aki nem rajtad
kívül, hanem benned boldogító módon jelen van.
Rá kellene
jönnöd, hogy minden építő, buzdító, vigasztaló kapcsolat gyökere és forrása az
Istennel való építő, buzdító, vigasztaló kapcsolatod, és nem fordítva! Nem a
fából nő ki a gyökér, hanem a gyökérből a fa! Nem a fa tartja a gyökeret, hanem
a gyökér a fát. Nem a folyam eredményezi a forrást, hanem a forrás a folyamot.
Te
kapcsolatokról, kapcsolatok széteséséről, kapcsolatok szentesítéséről írsz
leveledben, s így fejen állva akarod helyesen látni a körülötted lévő világot.
Lehet, hogy a világ is a feje tetején áll rajtad kívül, de a világot nem neked
kell talpára állítanod! Neked magadnak kell talpra állnod ott benn, lelked mélyén, hogy rátalálj magadban
Istenre, a Forrásra, a Gyökérre, s így
valóban önmagadra találj. Állj talpra lelked mélyén, s egyszerűsödni fognak
gondjaid, kapcsolataid, tisztulni fognak lelked fodrozásai! Hogyan kell talpra
állnod lelked mélyén? Ez annyira egyszerű, hogy szinte le sem merem írni neked,
éppen komplikáltságod miatt. De leírom, mert e sorokat nemcsak te fogod olvasni.
Törekedned kell arra, hogy állapotszerű legyen benned ez a felismerés:
örömöd forrása
az legyen, hogy neved be van írva a mennyben! 33/3389
Kérdező: ISTEN ÉS A VILÁG KAPCSOLATÁRÓL..
1. Az Abszolút és Szimplex Isten, akiben nincs változás, hogyan
értheti meg az állandóan változó embert?
2. Isten a
világot „Magából” teremtette, amint a panteisták vallják?
3. Hogyan tud
Isten egyszerre a világban és azon kívül is lenni?
HANG: 1. Amint a tengert nem lehet egy
kis pohárba belesűríteni, úgy Istent sem lehet belesűríteni semmiféle szellemi
lény értelmébe. Más az, hogy valamit tudhattok Istenről, és más az, hogy
tudhatjátok az Istent! E második mindenkor csak töredékes számotokra.
Az előző
hasonlattal élve, a tenger nem fér bele a pohárba, de a pohár, bármennyire is
képes a növekedésre, belefér a tengerbe. De soha nem lesz egy az egyben a
tenger.
2. Isten
szabadsága az, hogy amit akar, az van. Amit nem akar, az nincs. Az erkölcsi
rendben a szellemi teremtmények szabadsága az, hogy akarhatjátok azt, ami van,
tehát azt, amit az Isten akar, s ilyenkor szeretetben és szeretetből, tehát
Istenből élhettek. És akarhatjátok azt, amit az Isten nem akar, tehát a
szeretet hiányát. Ilyenkor kívülre kerültök az Isten boldogító körén. De
létezéseteket akkor sem tudjátok megszüntetni.
Isten nem
darabolható, mint a világ anyagi léte. Isten nem függetleníthető az anyagi
világtól, mivel Ő tartja azt létben. Amint a te gondolatod sem függetleníthető
tőled, a gondolkodótól! Nincs bitangul, gazdátlanul röpködő gondolat. De azért
te sem vagy azonos a gondolatoddal.
Az erkölcsi
rend más, mint az anyagi világ! A szellemi lények függetleníthetik magukat az
erkölcsi rendben a szeretettől, tehát Istentől, s ezt az erkölcsi létezők
boldogtalanságnak élik meg. Isten kénytelen a szellemi lényeket akkor is létben
tartani, ha nem szeretik Őt vissza, mert
szeretni csak az tud, aki tud nem szeretni is. Ha Isten megsemmisítené az Őt
„nem szeretőket”, akkor már nem lenne lehetőség ezek számára az, hogy valaha is
szeressenek. Márpedig Isten nemcsak nem tart létben értelmetlenséget, de nem is
hoz ilyet létre.
A szellemi
lények értelmes létezéséhez feltétlenül hozzátartozik az, hogy boldogok is
lehetnek, ha akarnak. Számukra természetellenes a boldogtalanság, vagyis az
Istent vissza nem szeretés! Istenben változást kellene feltételeznetek, vagyis
a teljesség hiányát, ha azt állítanátok, hogy Isten valaha is lezár azok
irányában, akik az Ő visszaszeretésére vannak teremtve!
3. Az első
pont második bekezdésében már válaszoltam e kérdésedre is.
Utószóként
felhívom a figyelmedet arra, hogy bár nagyon fontos Istenről minél többet
tudni, de a hangsúly mindenkor azon legyen, hogy mit akar az Isten általad,
veled és benned! 39/4170
Kérdező: Összezavarodtam!
Tőled van az a
trilógia, amelyből gondolatokat idézek? Ez valóban az Atya által sugalmazott
mű?
1. A szellem fizikai
testbe öltözése = Isten gondolatban akarja
megismerni magát?
2. Nincs
Sátán?
3. Nincs
tízparancsolat?
4. Hitler a
mennybe ment?
5. Soha ne
könyörögj! Határozz, hogy úgy legyen!
6. Nincs
karma?
7. Istent nem
érdeklik a tetteitek!
8. Ez a könyv
egy idő után valóban szentírás lesz?
9. Súlyos
magánéletbeli problémáim vannak! Lesz enyhülésem?
HANG: 1. Minden ami épít, buzdít és
vígasztal, az Tőlem származik, azt Én, Jézus, sugallom számotokra azért, hogy
képesek legyetek szeretetben növekedni. Minden, ami elkeserít, elbizonytalanít,
kétségbe ejt, az ördögtől van, azért, hogy ne legyetek képesek a szeretetben
növekedni. Az Én irányultságom az örök szeretet, a Sátáné pedig az örök
kárhozat. Az általad említett gondolatok abból a könyvből, amelyből idézel -
kettő kivételével - istenkáromlás! A négyes és a hatos pontot azért nem tartom
annak, habár nem igaz állítások, mert ezek a szeretet megélésének, az egyén
megtérésének következményei is lehetnek. (Gondolj az egyik latorra, akit Velem
együtt feszítettek fel!) Lk 23,42*
Az Isten attól
Isten, hogy teljes és tökéletes. Mivel e két tartalom elválaszthatatlan
egymástól, ezért az Istenben nincs ellentmondás! Így is szoktátok nevezni, hogy
abszolútum!
Lényegéből fakadóan tehát nem lehet belőle kettő, mert ellentmondásba kerülne
önmagával, ugyanis két teljesség nem létezhet! A teljesség attól tökéletes,
hogy ahhoz hozzáadni, abból elvenni nem lehet. Nem, mert mind a két lehetőség a
tökéletességhez képest hiányt fogalmazna meg. Tehát az Isten a teljességében
tökéletes, ezért képtelenség azt feltételezni, hogy az Isten nem ismeri
önmagát! Az önismeret hiánya is hiány! Ha úgy lenne, ahogy a könyv írója
állítja, akkor szellemtestbe született teremtményeimtől, mint kísérleti
patkányoktól várnám nyomorúságos életük megtapasztalását, hogy azt beépítve
Magamba, törekedjek a teljességre. Ilyen gondolatokra csak a Sátán képes! Azért
is káromkodás az idézet, mert teremtményeim csak Általam juthatnak önismeretre,
ezért bárhogyan cselekednek, abból a jó Tőlem van, a rossz pedig továbbra is a
szeretet hiányát jelenti, s az nem származhat Tőlem! Azt, hogy Jóisten vagyok,
azt eddig is tudtam, Nekem ehhez nem kell „kívülről” megtapasztalás!
Megtapasztalás nektek kell erről, mert így nyer az életetek értelmet!
2. „Megfordult és rászólt: Távozz tőlem, sátán!
Botránkoztatsz, mert nem arra van gondod, amit az Isten akar, hanem arra, amit
az emberek akarnak.” (Mt 16;23 -
Mk 8;33) - mondottam kétezer
évvel ezelőtt Péternek, pedig előtte fél órával bíztam rá az Egek Királyságának
kulcsait! Természetesen nem Péter volt a Sátán, csak akkor úgy gondolkodott,
mint a Sátán! A Sátán pedig minden esetben úgy gondolkodik, hogy ne az Isten
akarata legyen meg, hanem az embereké. Ezt a tartalmat képviselte a pusztában,
ezt az elfogatásom éjszakáján, és ezt egész működésem alatt. Ez maga a
kísértés!
Hogy kiben és
mikor és milyen mértékben nyilvánul meg a Sátán, azt mindig a bennetek élő hit
határozza meg. Az biztos, hogy Engem, Jézust, is csak rövid időre hagyott el.
(Lukács 4;13) Soha nem hittem neki, mégsem adta fel! Mindig újra és újra
megpróbálta, hogy önző emberi értékek alá helyezzem az Isten akaratát. Az tény,
hogy a Sátán nemcsak személyben, de hivatalban is meg tud nyilvánulni. Az önző
és gonosz emberek hivatalában. Ha a nagytanácsra gondoltok, amelyik halálra
adott Engem, nem találtok benne egyetlen embert sem, akit a kísértő ne csavart
volna az ujjai köré. Aki tagadja a Sátán létezését, az tagadja a bűn létezését
is! Mérhetetlen vakság és hatalmi vágy kell ahhoz, hogy azt az embertelen
pusztítást, amelyet a Földön véghez visztek önmagatokban és embertársaitokban,
ezt jónak mondjátok! ERRE CSAK A SÁTÁN KÉPES!
Nincs a Földön
olyan emberi élet, amely valamilyen erkölcsi normához ne tartozna. Óriási
kísértés az, és biztos pusztulással jár, ha valaki emberi normákhoz, és nem
isteni normákhoz akarja igazítani életét! A tízparancsolat nem Értem, hanem
értetek van! Én, Jézus, e nélkül sem estem volna bűnbe! Ti evvel együtt is
bűnbe estek, mert állandóan kimagyarázzátok, mert emberi normák szerint akartok
élni! Nagyon sokan még mindig úgy gondolják, hogy Nekem kell hozzátok igazodni,
és nem fordítva! Mindenki, aki így gondolkozik, lefizeti az árát. Káoszhoz
igazodni nem lehet! Igazodni csak rendhez, igazsághoz, örökkévalósághoz lehet.
Ennek a foglalata számotokra a tízparancsolat! De hogy törekvési irányotok ne
rajtatok kívül legyen, ezért minden teremtményem lelkébe is beírtam ezt
kitörölhetetlenül! Nem mondhatjátok, hogy nem olvastam azt, hogy nem szabad
lopni, ölni, házasságot törni, mert ez a törvény bennetek is él! Aki képes a
tízparancsolatot megcselekedni, arra már nem vonatkozik a törvény! Nem, mert ő
maga válik azzá! Nekem, Jézusnak, sem volt szükségem tizenötödik vagy
ötszázadik parancsolatra. Működésem alatt bármit tettem, a tízparancsolattal
egytől egyig igazolható. Erről beszéltem a hegyi beszédben a népem előtt, ahol
azt mondtam, hogy betölteni jöttem a törvényt Mt 5,17, és ahol nyilvánosan tisztítottam meg a
tízparancsolatot azoktól a tartalmaktól, amelyeket az emberi önzés rakott
rájuk, és amelyek miatt a törvény személyválogatóvá és erkölcstelenné
silányult!
Minden
teremtett lény az Én Mennyei Atyám gyermeke, ha jó ember, ha rossz ember! Én,
Jézus, rossznak senkit nem teremtettem, mert akkor nem lennék Jóisten! Rosszá
csak ti tudtok válni! Mindenki a gyermekem marad akkor is, ha nem Belőlem,
hanem az ördögatyából táplálkozik. Én soha nem mondok le az enyéimről, de Rólam
le lehet mondani. Így tett a könyv írója is! Megértem őt, hogy azt, aki lángba
borította a világot - és ha csak rajta múlik, kiirtotta volna nemcsak a
választott népemet, hanem mindenkit -, azt az embert mennyben szeretné látni.
Én, Jézus, is ott szeretném látni, és ott is fogom, ha eljön az ideje, vagyis
ha megtér! De ennek a megvalósulása nem úgy fog történni, ahogy az író
gondolja, hanem úgy, ahogy Én, Jézus, gondolom! Hitler nem tartotta bűnnek a
mészárlást, a könyv írója sem tartja annak. Hitler is Isten akart lenni, a
könyv írója is az akar lenni. Hitler sem ismerte az irgalmat, a könyv írója sem
ismeri, mert mi szükség az irgalomra, ha nincs bűn!? Ehhez már csak az a
határozottság kell, amit az ötödik idézet megfogalmaz: soha ne könyörögj,
határozz, hogy úgy legyen! Ez a receptura maga a Sátán, és létfontosságú
számára az, hogy ebből szentírás legyen, de nem lesz ebből más, csak az ördög
bibliája! Azé az ördögé, aki saját létezését is tagadja, mert ő is tudja azt,
hogy minden tanítás, amely szembekerül önmagával, meghasonlik, és többé nem áll
meg! EZÉRT ÚJRA MONDOM NEKTEK, MINDENKI, AKI AZ ÉGIG EMELI MAGÁT, AZ
MEGALÁZTATIK, KÜLSŐ SÖTÉTSÉGRE JUT, LESZ OTT SÍRÁS ÉS FOGCSIKORGATÁS! (Mt 8;12
- Mt 13;42 - Mt 13;50 - Mt 22;13 - Mt 24;51)
A
könyörgésetekre nem Nekem, Jézusnak, van szükségem, hanem nektek, hogy ki
tudjátok fejezni kétségbeeséseteket, erőtlenségeteket. Igenis az
elveszettséget, az elviselhetetlen fájdalmakat, a kilátástalanságot, a meg nem
értettséget őszinte ember csak szívből jövő könyörgéssel tudja kifejezni. Olyan
ez az idézet, mintha azt akarnám nektek megtiltani, hogy sírjatok! Igenis
sírjatok, mert a könnyek adománya Szent Lelkem ajándéka is lehet! Nincs valódi
bűnbánat könyörgés és könnyek nélkül! Aki nem tudja vagy nem akarja fájdalmát
kifejezni, az mérhetetlen gőgje által nem hisz az irgalmas Istenben! Enyhülését
mindenki csak Nálam találja meg! Minél mélyebben élitek át fájdalmaitokat,
annál nagyobb lesz utána a megnyugvás. Amióta ember él a Földön, annál nagyobb
hitet, amelyet Én közétek hoztam és képviseltem, nem hozott és nem képviselt
senki! Mégis volt olyan szituáció a földi életemben, amikor nem mondhattam azt,
hogy úgy legyen! Sohasem mondhattam, amikor a gonosz arra akart rávenni, hogy
álljak ellent neki! Nem mondhattam azt, hogy ne fogjanak el. Nem mondhattam
azt, hogy ne köpjenek le, és ne verjenek félholtra. Nem mondhattam azt sem,
hogy ne feszítsenek keresztre. Nem mondhattam, bármennyire is szerettem volna
mondani, mert ha mondom, akkor nem az Én Atyám akaratát tettem volna, hanem
azét az emberét, aki fél! A szeretet pedig nem ismeri a félelmet (János első
levele 4;18), főleg úgy nem, hogy engedelmeskedik neki! Pedig a Sátán - látva
kiszolgáltatottságomat - nagyon el akarta hitetni Velem. De újra nem hittem
neki! Inkább Én is könyörögtem! Könyörögtem értetek, a tanítványaimért, és
könyörögtem azért, hogy NE ÚGY LEGYEN, AHOGY ÉN AKAROM, hanem úgy, ahogy az Én
Mennyei Atyám akarja! (Mt 26;39 ~ Mk
14,35-36 ~ Lk 22;42) Ha Nálam, Jézusnál, ez
igaz, akkor igaznak kell lennie nálatok is!
2. A karma egy
olyan sorsvonal, amely mindig egy élettervet fogalmaz meg. Tele vagytok
öröklött adottságokkal! Mivel minden teremtmény a törekvés világában él,
értelemszerűen nem létezik tökéletes életterv. Ebből adódóan minden életterv
tartalmaz kijavítandó és új életelemeket. A karma tehát nem büntetés, hanem lehetőség
arra, hogy életetekben megvalósuljon az a terv, amelyben a szeretet hordozóivá
válhattok. Mindaddig az is marad, míg a lehetőségét is eljátsszátok annak, hogy
a Földön megtanuljatok szeretni. A szeretetnek igazságban, az igazságnak
szeretetben kell megnyilvánulnia! Ez örök törvény! Azt jelenti, hogy azt akard
másnak, amit magadnak is akarsz, és azt ne akard másnak, amit magadnak sem
akarsz! Az istengyermekké válás egy olyan lelki evolúción való megújulást
jelent, ahol e két tartalmat magad és mások számára biztosítani kell! Ha
bármelyik sérül, akkor nem tölti be szerepét, és hordozója alkalmatlanná válik
arra, hogy állapotszerűen birtokolja az Isten szeretetét. Ezért éltem elétek
Magamat Útként, Igazságként és Életként, hogy iránytalan tévelygések és
megvalósítatlan, elrontott élettervek helyett mihamarabb birtokosai legyetek az
örök szeretetnek!
Szent Pál arra
tanított benneteket, hogy egyedül a hit üdvözít. Én, Jézus, pedig azt
tanítottam nektek, hogy nem mindenki, aki mondja Nekem: - Uram, Uram! - megy be
az Isten országába, hanem az, aki hallgatja és teszi az Én Mennyei Atyám
akaratát (Mt 7;21). A belém
vetett hit az mindig cselekedetekre ösztönöz! Így is mondhatnám, az hisz, aki
cselekszi a hitét! De így is mondhatnám, hogy gyümölcseiről ismerik meg a fát!
Semmit nem ért volna a nektek átadott tanításom, ha a cselekedeteimmel nem
igazolom azt! Mert aki meg is teszi és így tanítja, azt nagynak mondják az Egek
Királyságában. A farizeusok, írástudók és vének, a képmutatók - akikből
hiányzott az irgalom, a megbocsátás, a felebaráti szeretet - ezeket tőletek
elvárták, nehogy lerángassátok őket bársonyszékeikről, de ők nem tették, hogy
hatalmon tudjanak maradni, hogy továbbra is belőletek tudjanak élni! Senki nem
kerül a Mennyek Országába, aki nem képes irgalmas cselekedetekre a
kiszolgáltatottak felé! Erről beszéltem akkor, amikor Atyám jobbjára állítottam
azokat, akik ennem adtak, mikor éheztem; innom adtak, mikor szomjaztam; idegen
vendég voltam és befogadtak; mezítelen voltam és felruháztak; beteg voltam és
meglátogattak; börtönben voltam és eljöttek hozzám, mert amit eggyel e
legkisebb testvéreimmel tettetek, velem tettétek (Mt
25,31-40 javított). Szent Pált azért hoztam fel példának elétek, mert a
Belém vetett hite óriássá tette őt! De a könyv írója, aki Rám hivatkozva
állítja azt, hogy Engem, Jézust, nem érdekelnek az emberek cselekedetei, a
fentiek tükrében káromkodik!
Ez a könyv,
amelyről kérdezel, az istenszerető emberek számára soha sem lesz szentírás! Az
Isten normája egy és örök. Szeretni az Istent, és szeretni az embert! Ez pedig
minden teremtett lénybe bele van írva! Ennek az útja nem lehet más, mint amit
az életemmel, halálommal, feltámadásommal átadtam nektek! MERT MINDENT ÁTADTAM
NEKTEK! (Jn 17,14)
3.
Természetesen lesz enyhülésed, ha Tőlem várod az enyhülést. Minden vágyam az,
hogy rendelkezésetekre álljak abban a szeretetmunkában, mellyel életeteket
akarjátok szebbé, jobbá tenni. Azt tudnod kell, hogy nehézség nélkül nincs
földi élet. Nekem sem volt! De azt is tudnod kell, hogy senkit nem hagyok
nagyobb erőfeszítésben, mint amekkorára képes. Nem lennék Jóisten, ha olyat
kérnék tőletek, amit nem tudtok megtenni. Tervezd meg napjaidat Velem, és Én
mindig megmondom neked a lelkiismereteden keresztül, hogy amit gondolsz vagy
teszel, az a javadra válik vagy nem! A párbeszédima pont erre való. A HANG:első
kötetében ennek tartalmát bőven kifejtem. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy
csak az első kötetet olvasd. Minél több kötetet olvasol, annál inkább át fogsz
itatódni azokkal a tartalmakkal, amelyekkel azonosítottam Magam! Engem
megismerni csak tanulva lehet! Mérhetetlenül fontos tartalom az, hogy soha ne
az embereknek, hanem Nekem, az Istenednek akarj megfelelni! Az embereknek
gyakorlatilag addig kellesz, míg képes vagy őket szolgálni! Nekem pedig
gyakorlatilag addig kellesz, míg Én szolgálhatlak téged. Ez nem azt jelenti,
hogy lemondok rólad, hanem azt, hogyha nem engeded, hogy szolgáljalak, akkor
nem tehetek érted semmit! Higgy Bennem, és Én dús legelőkre vezetlek, ahol
megtalálod lelked nyugalmát!
Szeretetem
vigyáz rád. Megáldalak az egyértelműség
lelkével!
Vess
keresztet! 43/4727
*************************************************
Abszolút szimplex: 11 ~922, 33 ~3389,
39 ~4170,
43 ~4727.