Alamizsna
❀
3 ~219
Kérdező: Mondj néhány szót nekünk a reinkarnációról, Lorber
Jakabról és Gabrielláról, a Würtzburg-i prófétanőről, és a Jehova Tanúiról. -
Van még három személyes jellegű kérdésem, melyeket az előzők megválaszolása
után teszek fel.
HANG: Kedves Barátom! Elöljáróban megemlítem, hogy kérdéseidre,
kérdéseitekre adandó válaszomra már régebben készítelek elő benneteket.
Nincsenek véletlenek, mint tudjátok. Csak azt nem tudjátok, és nem is
mérhetitek föl reálisan, hogy mennyire nagy horderejű e kijelentés: nincsenek
véletlenek. Itt most nem talán, hanem kétséget kizáróan kellene úgy
hozzáállnotok válaszom meghallásához, hogy az éppen azért jön Tőlem, mert
igényli a kritikát, igényli a józan ész használatát. Nem tekintélyelv alapján
kérlek benneteket, hogy Rám figyeljetek, hanem értelmetek alapján. Nem arra
vagytok teremtve, hogy bármit is elfogadjatok, hanem arra, hogy csak azt
fogadjátok el, ami számotokra nagyon értelmesnek látszik. Ilyenkor nem
eszetekre támaszkodtok, hanem az eszetek használatára. Ez pedig mindennél fontosabb,
ha embernek, felnőtt, felelősséget vállalni képes embereknek akarjátok tudni
magatokat. Nagyon aláhúzottan kell ezt hangsúlyoznom, mert éppen abban az
időben éltek, amikor az embereknek viszket a fülük, hogy valami izgalmasan újat
halljanak, s emiatt elfordulnak sokan a realitásoktól, s odaadják magukat a
meséknek.
Mint mondtam,
nincsenek véletlenek. Ti éppen akkor találkoztatok Velem, a HANG-gal, amikor
erre legnagyobb szükségetek lett. Hát ennyit elöljáróban. Most nézzük a
kérdéseket!
Van reinkarnáció.
Éppen úgy van, mint ahogy van megváltás. De amint Én annak idején nem neveztem
magamat Megváltónak, mert e szó alatt egészen mást értettek hallgatóim, mint
Én, így e szó alatt is: reinkarnáció,
nem azt értik az emberek, amit az valójában jelent. Ti sem azt értitek.
Számotokra is okosabb lenne nem ezzel foglalkozni, hanem azzal, ami a teendőtök
külön-külön és együttesen. Ezt azért mondom, mert a reinkarnációnak ténye
egyáltalán nem érinti földi életetek lényegét, tartalmát. Legalábbis, ami a ti
tevékenységi körötöket, a mindennapi életben vállalandó felelősségeteket
illeti.
Értsétek meg!
Nekem nem az a célom, hogy megnyugtassalak benneteket, hanem az, hogy olyan
igazságot közöljek, melyet nagyon fontos tudnotok. A reinkarnációval
kapcsolatban senki sem jár jól azzal, ha tud róla, hanem azzal jár jól, ha nem
sokat törődik vele. Azzal jár jól mindenki, ha azzal törődik, hogy Én hogyan és
mint szeretném őt partneremként kezelni. Ez a legfontosabb. Ennek érdekében sem
Nekem, sem nektek, nem hosszú imákra van szükségünk, hanem nektek tanulásra,
Nekem pedig arra, hogy ennek érdekében ESZKÖZÖKET biztosítsak számotokra. Ezért
tehát ti már nem az előtt a dilemma előtt álltok, hogy két rossz vagy egy rossz
és egy jó közül kellene választanotok, hanem az előtt, hogy két önmagában jó
közül legyen bátorságotok azt a jót választani, ami, bár számotokra
kétségtelenül színtelenebb és fárasztóbb, de Részemről mégis a fontosabb.
Lehetővé kell tennetek, hogy Én közelítsek hozzátok, és ne arra tegyétek a
hangsúlyt, hogy ti közelítsetek ahhoz a Rólam elgondolt képhez, mely
gondolkodás-átalakítást képtelen végezni bennetek.
Imádkozni
annyit jelent, mint Istenhez emelni a lelket. Ezt teszi minden pogány
bálványimádó is. Jutnak is ezáltal bizonyos önmegszentelődésre, mert az imának
konzerváló hatása van. De hát Én nem ezért jöttem közétek. Azért jöttem, hogy
alakítsátok át gondolkodásotokat Mk 1,15*. Ezt Én bennetek megtenni képtelen
vagyok. Szeretetem tiltja, hogy manipuláljalak benneteket. Azt pedig - sajnos -
szeretetem lehetővé teszi, hogy olyasmire is felhasználjatok Engem, ami nagyon
nem az Én szándékom szerint való.
Kétezer év
alatt egyházatokban olyan közösségek is alakultak már, melyek regulák keretei
között szinte az egész napjukat az imádságnak szentelik, pedig tudják, hogy Én
nem ezért jöttem. Ne ti akarjatok Engem fölhasználni, hanem engedjétek, hogy Én
használjalak föl benneteket. Bár elhinnétek, hogy így jártok a legjobban. Igaz,
ez rövid távon nem látványos, mivel nem kihívni akarlak benneteket a világból,
hanem megszabadítani a gonosztól János 17,15*. Én nem a világot akarom bevinni
a templomba, hanem a templomot akarom kivinni a világba. Ti élő templomok
vagytok. Nem profanizálni akarom azt, ami szent, hanem szakralizálni azt, ami
profán. Tehát a normál-élet átitatását akarom általatok az Én szeretetemmel,
mely bölcsességem irányítása alatt áll. Legyetek okosak, mint a kígyó, és
legyetek óvatosak. Mt 10,16-17*. Ne engedjétek,
hogy kihasználjanak, de tegyetek meg mindent, hogy fölhasználjanak benneteket
az emberek arra, amire mindenki teremtve van, vagyis a szeretni tanításra, ami
olyan igazságban nyilvánul meg, mely irigylésre méltó azok szemében, akik még
nem találkoztak vele. Különbséget kell tudnotok tenni a bárány- és a
birka-természet között. Báránynak és nem birkának akarlak benneteket, s ezután
vágyódik az a világ is, melyben éltek. Csak akkor lesztek a világ világossága Mt 5,14*
és kovásza, ha mások azt látják, hogy érdemes
követni benneteket. Ha nem azt látják, hogy szerencsések vagytok, hanem azt,
hogy szilárd talaj van lábatok alatt, hogy sziklán álltok. 2Mózes 33,21*
De visszatérek
a kérés megválaszolásához. A reinkarnációval csak akkor kellene foglalkoznotok,
illetve akkor kellene egyszerűen tudomásul vennetek azt, mikor benső világotok
lázadozni akar Ellenem. Csak ilyenkor van létjogosultsága. Különben felesleges
időpazarlás, és növeli azt az adósságotokat, melyet ti így fogalmaztok meg: mulasztással vétkezés. Mint tudjátok,
amikor nem azzal foglalkoztok, amire hívva, teremtve vagytok, akkor jobban
ártotok magatoknak és természetesen Nekem is, mintha nem csinálnátok semmit.
Sem keleti, sem nyugati misztikus szellemi áramlat nem világít rá úgy a
lényegre, mint Én tettem kétezer évvel ezelőtt. Ezt evangéliumaimban
találhatjátok meg legegyértelműbben.
A világnak
Világossága vagyok Jn 8,12*, és nem ködösítése. Meg kell
tanulnotok tiszta fogalmakkal, egyszerű, világos, átlátható megfogalmazásokkal
dolgozni. Ezt annak idején így fejeztem ki: ’Legyen szavatok IGEN-IGEN,
NEM-NEM. A többi az ördögtől van. Mt 5,37*’ Az a vágyam, hogy ÉLJETEK, és nem
az, hogy éldegéljetek. Anyagilag, erkölcsileg egyaránt BELŐLETEK kell tudnia
élni másoknak. Csak így nevezhetlek benneteket Atyám áldottainak, akik, mikor
éheztem, akkor Nekem enni adtatok, amikor szomjaztam, inni adtatok, mikor
ruhátlan voltam, fölruháztatok Mt 25,34-41*.
Igen. Ti ne
mondjátok, hogy éppen ti voltatok az éhezők, szomjazók, ruhátlanok. Nem, mert
ha ezeket valóban el akarjátok mondani magatokról, akkor menjetek el a harmadik
világba, éljetek ott a rászorulókkal. De ne áltassátok magatokat azzal, hogy jelen
országotokban ezt magatokra érvényesnek tudhatjátok. Bizony nem.
Aki itt éhező,
szomjazó, ruhátlan akar lenni, ahelyett hogy segíteni akarna a harmadik világ
rászorulóin, az önbecsapásban él, és a butáságán kívül semmi meg nem mentheti a
kárhozattól. Ez akkor is igaz, ha éjjel-nappal imádkozik és böjtöl valaki. A ti
országotokban nem az imára és a böjtre kell tenni a hangsúlyt, hanem az alamizsnára. De nem úgy, hogy egymást támogatjátok,
hanem úgy, hogy közösen valóban azokat a csontváz embereket, akik felé nem
lehet csökkenteni a felelősségeteket azzal, hogy azoknak karmikus sorsuk az,
ami a sorsuk. Éppen itt van a reinkarnációval való foglalkozásnak a veszélye.
Nem arra szoktátok használni, amire való, hanem arra, hogy megnyugtassátok
lelkiismereteteket, hogy fölmentsétek magatokat olyan felelősség alól, ami alól
fölmenthetők nem vagytok.
Nagyon
szeretlek benneteket, s aki ezt kétségbe vonja, az nézzen a keresztre. Aki
vállalja, hogy elveszíti életét, az nyeri meg azt Mt 10,39*
- Mt
16,25 - Mk 8,35 - Lk 9,24
- Lk
17,33 - Jn 12,25*.
Akik nem így gondolkodnak, azoknak életvitelébe nem tudok sem beleállni,
sem beleszólni. Egyszerűen zárt világ számomra. Én csak a jóra való törekvésben
nyitott, tehát az Általam bemutatott és meghirdetett tevékeny életvitelre tudom
adni áldásomat.
Most már talán
kimondhatom, anélkül hogy megbotránkoztatnálak benneteket: Ne egymást segítsétek,
hanem közösen mást, másokat, akik nem azért vannak nálatok nehezebb helyzetben,
mert ezt ideologizálták meg maguknak, hanem azért, mert egyszerűen valóban
nincs mit enniük, nincs fedél a fejük fölött, pedig minden lehetőséget
felhasználnának ennek megszüntetésére. Ezekre legyen gondotok! Ne a
reinkarnációra. Ne egymásért éljetek, hanem közösen másért! Ha nem hallgattok
Rám, szét fog esni a társaság. Még a házasságok is tönkre mennek, ha egymásért
élnek a házastársak. Csak ha együtt valami vagy valaki másért élnek, akkor lehet maradandó a kapcsolatuk. És jól
értsétek meg: Szándékban Értem kell tenni, amit tesztek, de e szándék
kivitelezésének nem lehetek Én a célja. Én végső cél vagyok. E végső célhoz
napi célok megvalósítása árán juttok el. Ez jelenti azt, hogy „szeretet nélkül
nem juttok oda, nem segít rajtatok semmilyen csoda.”
Összegezem az
eddigieket. Van reinkarnáció. De ez nem a ti dolgotok, hanem az Enyém. Ezzel
nem kell foglalkoznotok. Nektek azzal kell foglalkoznotok, hogy hogyan tudjátok
egyénileg és közösségileg elviselhetőbbé tenni mások életét azáltal, hogy nem
magatokra akarjátok irányítani egymás szeretetét, hanem külön-külön és együtt
saját szereteteteket igyekeztek másokra irányítani. Ha nem ezt teszitek, akkor
rövid életű szekta lehet belőletek, melynek megszűnése csak idő kérdése.
Két nevet is
említesz, s kéred, hogy mondjak róluk véleményt. Nyilván nem azt akarod
hallani, hogy szeretem őket vagy sem, hanem azt, hogy Belőlem merítve szólnak-e
hozzátok. Válaszom: IGEN. Belőlem merítve szólnak. De itt is szabály az, hogy
csak az az új hajtás érdemli meg, hogy felfigyeljetek rá, mely Belőlem, a régi
gyökérből nő ki. Evangéliumaim ékes bizonyítékai annak, hogy éveken keresztül a
legkülönbözőbb variánsokban mindig ugyanazt hirdettem és cselekedtem. Elmondtam és megmutattam, hogy hogyan kell
szeretni, s hogy erre ti is tanítsatok meg másokat példám alapján. A Gyökér
tehát ugyanaz. A variánsok különbözők. De csak a Gyökéren maradás biztosít örök
életet. És most arra kérlek, próbálj nem megbotránkozni. Maga a Sátán is
Belőlem merített, mikor megkísértett a pusztában. Lelkem által ihletett
szövegekkel akart rávenni olyasmire, ami az ő malmára hajtotta volna a vizet.
Belőlem
merítettek tehát az általad megkérdezettek, de objektíve csak úgy, mint a
Sátán. Szubjekíve nem úgy. Nektek viszont most nem az a lényeg, hogy milyen
lélekkel tették, amit tettek, hanem az, hogy milyen lélek tette azt, ami
általuk megíródott.
Bizony lehet
szent lélekkel nem Szentlélek szándéka szerint szólni és írni. Ennek oka
részben a különböző felekezeteim, egyházam bűnei, részben pedig az a jó
szándékú tenni akarás, mely nem maradhat tétlen akkor sem, ha tudatlansága
miatt melléfog. Gondolj csak arra, még azokról is, akik egy akarattal keresztre
feszítettek, azt mondtam: ’Mózes székében ülnek. Amit mondanak, tegyétek, de
tetteiket ne kövessétek Mt 23,1-3*!’ Bizony, egészen különlegesen kifinomult és
teljesen Nekem adott szándék kell ahhoz, hogy valaki ilyen különbséget
megfelelően tudjon kezelni.
Az említett
személyek tehát építő szándékkal mondták és írták, amit mondtak és írtak. De
csupán ennyi bennük a pozitívum. Nekik nem volt akkora lehetőségük eredeti
tanításom mérlegére tenni a kapott sugallatokat, mint nektek van.
Gyermekségem
története nem azért nem került be a szent iratok közé, mert nem volt közismert,
hanem azért, mert túlburjánzottan volt közismert. Vagyis a jámbor szeretet
annyi legendás elemet vitt bele, hogy szinte nem lehetett kihámozni már belőle
a történeti igazságot. Ami belekerült, az is ma már komolyan megkérdőjelezett,
de nem mernek hozzányúlni, mert főleg a gyermeki lélek formálását nagyon jól
szolgálják mind a napkeleti bölcsek, mind a Heródes-i gyermekgyilkosságok
történetei. De be kell látnotok, hogy ezek a történetek a felnőttek tudatára
semmi átalakító erővel nem tudtak hatni mind a mai napig sem. Tehát nem tűnnek
alkalmasnak a szeretet növekedésére úgy, hogy elmélyülést okoznának az igazság
megismerése irányában.
A fent
említett személyek tehát olyasmiket kaptak sugallatokban, amelyek simogatóan
szépek, s ahol nem történetet olvasol, ott nagyon okos gondolatokat találsz,
melyek igaznak tűnnek. De akár simogató, akár igaznak tűnő bármelyik, nem
szabad rájuk alapozni. Rám kell alapozni, s amennyiben lehet a
Rám-alapozottságot értelmesen alátámasztani, annyiban jó mindkettőt
felhasználni. De csak annyiban.
A Jehova
Tanúiról röviden szólok. Félelmetesen beszűkült emberek, akik éppen e beszűkült
látással felszabadított energiák sokaságát használják fel arra, hogy ne kelljen
gondolkodniuk. Igen, ez egy olyan ördögi kör, melyből csak súlyos lelki sebek
árán van kiút. Még jó, hogy a hozzájuk csatlakozottak közül tízből hat idejében
visszalép, s így sok kellemetlenségtől menekülnek meg ők maguk is, és mindazok,
akikkel életüket összekapcsolták.
Ne túlozzátok
el azt a magatartásukat, hogy nem mennek el katonának! Katonának nyilván Én sem
mentem volna el soha. De ettől még nem lesz senki azzá, amivé szeretném, hogy
legyen. Ez részben túl látványos, részben túl kevés ahhoz, hogy Hozzám
tartozzon bárki is. Ugyanakkor e nélkül gyakorlatilag senki sem képviselhet
Engem hitelesen.
❀
12 ~1087
Kérdező: Hogyan ismerhetem fel segítőtársaimat?
HANG: Drága Gyermekem!
Az Én első
adományom a józan ész! Aki azt veszi észre magában, hogy rendkívüli feladat
utáni vágy él benne, az biztosan tévedésben van, mert Én a természet rendjét
nem szoktam felforgatni, csupán felhasználni.
Számodra a
legfontosabb az, hogy a környezetedben lévő emberektől kapott információk
alapján rendezd életedet, és ne a benned megszólaló hangok szerint!
Az nem jó, ha
valaki kinyílik a szellemvilág felé, mielőtt az emberek között megtalálta volna
azt a józan társát, aki birtokában van a szellemek megkülönböztetésének. Amíg
ez nem történik meg, addig csak Velem, Jézussal kell élő kapcsolatba kerülnöd.
Ez pedig
elsősorban a normális gyakorlati szeretet területén történik meg. Tehát azon a
területen, amelyen szolgálnod kell azokat, akik erre rászorulnak Mt 25,35-36*.
Semmi más feladatod nincs! Csak a szolgáló szeretet által lehet eljutni az Én
országomba! Ehhez lehet keresni eszközöket. Ilyen eszköz lehet az ima, a
mérsékelt böjt, a józan alamizsnálkodás, a másik
ember bajának meghallgatása. De soha nem lehet a rendkívüli dolgok keresése!
A szelíd és
alázatos szív mindig képes az Én nevemben parancsolni azoknak az ártó
szellemeknek, akik téves utakra akarják irányítani azokat, akik Hozzám
tartoznak.
❀
41 ~4493
Kérdező:
1. Úgy érzem,
irányítanak. Van több őrangyalom is?
2. Fényerőt
kaptam, de küldtem belőle testvéremnek. Ez baj?
HANG: Drága Gyermekem!
1. Valóban
irányítanak! De ez az irányítás soha nem erőszakos! Kell hozzá hit és bizalom,
de nem kell hozzá hiszékenység!
Élő hit annyit
jelent, hogy látni tudsz a szíveddel. A hiszékenység lényegében babona. Az
babonás, aki valaminek vagy valakinek olyan erőt tulajdonít, amilyet annak
Isten nem adott. Légy hát okos és óvatos!
Általában több
angyal is vigyázza életedet. De mindig van egy, aki nagyon ritkán változik! Ha adsz
neki nevet, ő azt tudni fogja, és hallgatni fog e névre.
2. Mivel
szeretetből küldtél a kapott fényerőből,
ezért te is nyertél ezáltal, mert növekedtél a szeretetben, és az is, akinek
küldted! Óriási jelentősége van a másokért mondott imáitoknak, minden kegyelmi
küldésnek (másokért vállalt áldozatnak, böjtnek, alamizsnának,
stb.)!
❀
1 /89 Való
Zénó
Kérdező: 2. Hogyan viszonyuljak a
kéregetőkhöz?
HANG: 2. A Föld a vevés világa,
ezért ebben a világban a szegénységet megszüntetni nem lehet. Nem, mert a
gazdagok mindig a szegényekből élnek, és ez az irányultság a Földön
megfordíthatatlan folyamat. Ezért mindig lesznek gazdagok, akár beleszületnek a
gazdagságba, akár szegényekből válnak gazdaggá, és mindig lesznek szegények,
akik vagy beleszületnek a szegénységbe, vagy valamilyen gazdagságból
elszegényednek. Amíg a Földön egymásból, és nem egymásért élnek az emberek,
addig a társadalmi, a gazdasági, a politikai, a vallási megosztottság
feloldhatatlan. Azon kevesek, akik egymásért élnek, tehát nem elvesznek, hanem adnak,
azoknak a fent említett megosztottság semmit sem jelent. Nem, mert az adás
minden esetben tudatos szegényítéssel jár, hiszen meg akarod osztani azt, ami a
tiéd, azzal, akinek nincsen. Ők az Enyéim és arról ismered meg őket, hogy nem
kéregetnek, hanem szegénységük mellett is adnak! Mert aki az Enyém, annak
mindig van adnivalója! Igen, mert annak Én, Jézus vagyok a gondviselője, és
megszázszorozok mindent, aki az Én nevemben lemond arról, ami az övé. Az alamizsnálkodásra valójában nektek van szükségetek,
azért, hogy lelkiismereteteket irgalmas cselekedetekkel megnyugtassátok, mert
aki szeret, az nem tud elmenni jó szívvel a nyomorgó embertársa mellett. A
kéregetőknek pedig alapvetően nem alamizsnára
volna szükségük, hanem Rám, mert a pár filléres testi táplálék csupán arra
való, hogy meghosszabbítsák azt az időt, amelyet Nélkülem akarnak eltölteni. Az
aratnivaló sok, de a munkás kevés! Mt 9,37* Szükségem van olyan munkatársakra,
akiken keresztül felmutathatom Isten végtelen kegyelmét, hogy akinek füle van a
hallásra, hozzájusson az alamizsna mellett égi
eledelhez is.
❀
**************************************************
Alamizsna:
3 ~219,
12 ~1087, 41 ~4493, 1 ~89 Való Zénó.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése