Kérdező: SIKERÉLMÉNYRE VÁGYOM!
Hogyan lehetünk eredményesebbek?
HANG: Mindaddig, amíg a jó szándék mellett a nyitottság jellemez
benneteket, Lelkem segíteni tud nektek abban, hogy fejlődni tudjatok, és Lelkem
gyümölcseit megtapasztaljátok.
Sokkal nagyobb
hangsúlyt kell tennetek a Lélek gyümölcseire, mint a Lélek adományaira! A Lélek
gyümölcseit megtaláljátok Pál apostol által a Galatákhoz írt levél 5,22-23-ban:
„Szeretet, öröm, béke, türelem, kedvesség, jóság, hűség, szelídség, szerénység,
önmegtartoztatás és tisztaság.” Ezek közül egynek sem szabad hiányoznia! Ezek
csak együtt jelentik azt, hogy Lelkem dolgozik bennetek, általatok, veletek!
Csak akkor
remélhetitek, hogy az ősellenség nem tud kikezdeni benneteket, ha van reggeli
és esti imátok. Egyénileg! Csak az a közösség
egészséges, amelynek minden egyes
tagja arra törekszik, hogy Velem élő kapcsolatot tartson fenn!
Fontos, hogy a
reggeli és esti ima az előbb felsorolt gyümölcsöket
igyekezzen karban tartani!
Bízzatok a
szívetekben lévő jelenlétemben (Jn
14,23)! és tanuljatok! Az Én
kegyelmem csak abba az irányba tud hatni, amely irányba az értelmetek nyitott!
Én tanítani tudlak benneteket, de tanulni helyettetek nem tudok! Mindig
legyetek nyitottak a JOBB
irányába! Higgyétek el, hogy a most meglátott legjobbnál is van jobb! Ez a
fejlődés törvénye, ez a fejlődés útja!
A széthúzás
szellemének ellene kell mondanotok! Ezt nem az engedelmeskedtetés által kell
megvalósítani, hanem a tanulékony alázat felvállalásával. A hangsúlyt tehát ne
arra tegyétek, hogy tanítsatok, hanem arra, hogy tanuljatok. Ez mindegyiktekre
áll! Csak így lehetek Én a vezetőtök. Engem senki nem sajátíthat ki magának
akkor sem, ha különböző szerepeket is osztok ki közöttetek! Ti egymásnak testvérei
vagytok. Nincs alá- és fölérendeltség!
Mindenkiben szabadon akarok élni, hogy így az egész közösség a sok kicsi
lángot, amelyet Lelkem gyújt meg szívetekben, segítsen Nekem nagy lánggá
összeötvözni, amelyben el tud égni az önzésnek, békétlenségnek, széthúzásnak
még a gyökere is.
Mindannyian
nagyon fontosak vagytok Nekem mindaddig, amíg az előbb említett Lélek
gyümölcseit külön-külön érlelitek magatokban! 23 /2263-2251
Kérdező: 2. Közösséget
vezetek. Jól végzem e feladatomat?
HANG: 2. Ha az Én nevemben jöttök
össze, akkor Én jelen vagyok abban a közösségben Mt 18,20*. Jelenlétemet a másokra
figyelő szeretet jellemzi legjobban. Csak abban a közösségben tudok hatékonyan
működni, amelyben elsősorban tanulni jönnek össze a közösség tagjai, és csak
másodsorban tanítani! Lelkileg gazdagodni, és másokat akkor gazdagítani, ha azt
mások igénylik.
Az Én
közösségeimben tehát nincs engedelmeskedtetés, hanem csupán a többiekre
figyelés van! Vezetői helyemet nem adhatom át másnak. Mindenkinek meg kell
legyen a lehetősége arra, hogy általa megszólaljak. Én mindig olyat mondok, ami
épít, buzdít és vigasztal. Természetesen elnöknek,
irányítónak, összefogónak lennie kell, mert Lelkem a REND lelke. De ti
egymásnak testvérei vagytok. Tehát nincs alá-,
fölérendelés. Ha mindenki arra törekszik, hogy a szeretet, öröm, béke
érzékelhető legyen közöttetek, akkor te jól végzed a feladatodat. 25 /2458
Kérdező: AZ Isten SZERINTI ÉLETKÖZÖSSÉGRŐL
IMA:
Uram!
Köszönöm, hogy lehetővé teszed számomra azt, hogy szólhatok Hozzád! Kérdezni
szeretnélek! Beszélj nekem az Általad jónak vélt életközösségről.
„Kedves
Barátom!
Először elmondom,
hogy miért kellett eljönnöm, mi okból, aztán elmondom, hogy honnan jöttem, és
végül rátérek a kérdésedre adandó válaszomra is. Vagyis arra, hogy mi célból
jöttem közétek.
A TEREMTÉSSEL
kell kezdenem.
Isten
kimondhatatlan szeretete, önközlése a szellemi teremtmények létét nem tudta úgy
létrehozni, amint Isten létezik. Csak Isten létezhet azáltal, hogy boldog!
Tehát boldogsága azonos a létével!
A szellemi
teremtményeknek előbb létezniük kell ahhoz, hogy boldogokká tudjanak válni.
Isten, az
önmaga Lényének mondott IGEN-je által, mint KÖZÖSSÉG
boldog, és így létezik. A szellemi
lények csak akkor lehetnek boldogok, ha IGENT mondanak Teremtőjük szándékának.
Vagyis annak az isteni TERVNEK, hogy személyes kapcsolatban legyenek az őket
egyedül boldogítható Teremtőjükkel. Ezt Isten nem tudja megtenni helyettük.
Senkiben nem lehet sem Isten, sem teremtmények által boldogságot „teremteni”.
Az Isten a
BOLDOGSÁG! Ez „teremti” ŐT! Ezáltal VAN! Ennek másik neve: SZERETET! Aki
teremtmény, annak szabad döntést kell hoznia Istenre, mint BOLDOGSÁGRA, mint
SZERETETRE! Ennek a boldogító
kapcsolatnak szükségszerű velejárója a közösségi élet. Azért szükségszerű,
mert teremtményi szinten a szeretés a másikra figyelésből nő ki, együtt él
vele!
Minden
teremtett lény Isten reáfigyelése által létezik. Minden szellemi lény Isten
reáfigyelése által állapotszerű lehetőséggel rendelkezik arra, hogy másra,
tehát Istenre is, figyelő legyen. E nélkül a másra figyelés nélkül sem Isten,
sem teremtett szellemi lény szeretni nem tud! E másokra figyelés nélkül
egyszerűen nincs szeretet, ami, mint említettem, a boldogságnak a másik neve!
Ezért csak az képes boldogságot „teremteni” önmagában, csak az él szellemi
természetének megfelelően, akinek életében főhelyen van a másikra figyelésben
az Istenre figyelés! Ez pedig képtelenség kapcsolatok (tehát közösségi élet)
nélkül! Azért képtelenség, mert Isten léte nélkül nem létezhet semmiféle teremtmény!
Azért képtelenség, mert csak az, aki másokra figyel, képes Istenre figyelni,
illetve aki Istenre figyel, csak az képes másokra figyelni! Nem arról van szó,
hogy Isten feldaraboltan van teremtményeiben, hanem arról, hogy teremtményei
nem darabolódhatnak fel önmagukban, amikor szeretnek, tehát amikor másokra
figyelnek! A feldarabolt szeretet már elrontott szeretet (személyválogató). A
feldarabolt Isten már nem Isten, hanem bálvány!
Az Isten által
teremtett szellemi lények tehát szükségszerűen egy személyes döntés által
lehetnek élő kapcsolatban azzal az Istennel, aki személyesen megszólította,
szerette, teremtette őket.
Isten
megszólítása, tehát a szellemek megteremtése, a teremtettség szintjén
megváltozhatatlan, mivel Isten mindenkor és mindenben tökéletes, és
megszólítása azonos a boldogságával. A szellemi teremtmények részéről viszont -
éppen, mert személyes döntés szükségeltetik - ez a döntés el is maradhat. Ebben
az esetben az ember csupán önmagát tudja kimondani önmaga számára, de ez nem
elég a boldogságához, mert nem önmagára, hanem Isten boldogságának befogadására
teremtődött. Isten örömét nem tudja megélni, de hiányának fájdalmát magával
cipeli!
A szellemi
teremtmény óriási felelősséget visel döntéséért. Ez abban mutatkozik meg, hogy
döntése következményét képtelen korrigálni. Képtelen, mert képtelen egyszerre
igent is és nemet is mondani. Képtelen egyszerre dönteni és nem dönteni. A
boldogságot, boldogtalanságot eldöntő döntés csak egyszeri! A jó fának csak jó gyümölcse lehet. A
rosszul döntött szellemi lény, illetve a sehogyan sem döntött szellemi lény
tehát többé nem találhatja meg önerejéből Istenét!
Isten
megszólítása, szeretetének, önközlésének felajánlása szellemi teremtményei felé
nem változott meg azáltal, hogy valamelyik szellemi lény nem-et mondott Isten
igen-jére. Az, aki nem-et mondott, személy szerint csak önmagát zárta ki az
Istennel boldogítóan megélhető kapcsolatból. Mivel a szellemi lény elrontotta a
legnagyobb lehetőségét a boldogságra, ennél már csak kisebb lehetőséggel
találkozhat - mint teremtmény - a Teremtőjével.
Isten
változatlan szeretete abban mutatkozott meg, hogy alacsonyabb szinten teszi lehetővé a Neki
hátat fordító szellemi teremtményének, hogy Neki igen-t mondjon. Olyan ez, mint
amikor valaki tudatosan elrontja látását. Ettől kezdve már csak a számára
elfogadható Fény a megfelelő. Látni csak abban tud! Isten ezért vállalta azt,
hogy elbukott gyermekei érdekében teremtményesül! Ezt nevezitek „megváltásnak”!
Ez tehát az ember számára lényegesen nagyobb kegyelem, mint a teremtés!
Mivel a
legnagyobb lehetőség, az Isten boldogságában történő részesedés, szellemi
szinten megbukott, ezért Isten jóvoltából alacsonyabb szinten, tehát csak a
Földön lehetséges a megtérés igazolása, mert itt a bukott szellemnek, megsérült
természetük folytán nem Istent, hanem az emberben megjelent Istent kell
elfogadniuk, akiben Isten lehajolt hozzá! Isten ezt mondja: „Ha már, mint
Istent, nem fogadtatok el, legalább mint szenvedő, ártatlan embert fogadjatok
el!” Az az ember, aki már az ilyen embert sem képes elfogadni, Isten előtt
annyira embertelen, hogy Isten sem tud vele mit kezdeni!
Emberképű lett
az Isten, az emberképűségnek minden szenvedékenységével, hogy az ember - ha akarja,
ha személyes igennel akarja, illetve akár már születése előtt szándékolta -
megistenüljön.
Az ember
számára tehát a Földön nagyobb kegyelem a „megváltás” (ami nem más, mint
emberben önmagát embernek felajánlott Isten), mint a teremtés. Igen, mert a megváltás
és a bűn egymással együtt létező valóság. Igen, mert a megváltás az embert
olyan állapotba hozta, amelyet egyes cselekedet nem képes megszüntetni. Nem,
mert ezt az állapotot csak kettő, Isten és ember egyszerre tudná megszüntetni.
Isten ezt soha nem akarja! Nem akarhatja, ha egyszer ember lett! Ember csak akkor tudja ezt megszüntetni, illetve
állandósítani, ha a megátalkodottság állapotába hozza magát! Tehát csak a
megátalkodott ember lehet képes embertelen ember lenni addig, amíg
megátalkodott!
Az erkölcsi jó
hiánya mindig szenvedéssel jár, de nem reménytelenül! Ami nem valósulhatott meg
a teremtés szintjén a teremtett szellemi lény akkori döntése miatt, az most
megvalósulhat Isten megtestesülése által a földi élet szintjén, mert Isten
szeretetét soha senki és semmi meg nem szüntetheti, és azt sem, hogy a
boldogságra teremtett ember, mint szellemi lény, emberként, gondolkodásának,
szemléletének EGY BOLDOG EMBERHEZ (Hozzám, Jézushoz) irányítását döntések sorozata által
megkezdheti! Ennek felvállalása a megtérés, és ennek szükségszerű következménye
az újjászületés, amely feltétlen feltétele a mennyek országába jutásnak (Jn 3;3)!
Szeretetből
jöttem hát közétek, bűnösökhöz, hogy Engem, mint EMBERT, befogadjatok, hisz
minden emberben benne vagyok rászoruló módon Mt 25,40!
Én, Jézus,
valóban ÉLETKÖZÖSSÉGBŐL jöttem közétek. Ennek az ÉLETKÖZÖSSÉGNEK eszméjét
hoztam el nektek. Ennek az ÉLETKÖZÖSSÉGNEK tartalmát mondtam el és mutattam meg
nektek. Mivel ahonnan jöttem, ott más, egészen más következménye van annak,
amit itt elmondtam és megéltem közöttetek, ezért egy befelé irányuló TERVVEL
jöttem, és mondottam beköszöntőmben, hogy betelt az idő, elérkezett hozzátok
Általam az Isten országa, a ti boldogságotok,
tehát alakítsátok át gondolkodásotokat, és higgyetek Nekem (Mk 1,15)!
A mindent
odaadás, mint ESZME, itt a Földön csak részben valósulhat meg. Ez nagyon
természetes, mert a Föld nem a véglegesülésnek, hanem az irányultságnak a
helye!
Kétségtelen,
hogy minden, ami él, egyesülés által válik többé. Mivel az emberalatti világ
nem hordozója az erkölcsi rendnek, vagyis sem jót, sem rosszat, sem bűnt, sem
erényt nem tud tudatosan cselekedni, ezért az emberalatti világ nem arra való,
hogy az ember egy az egyben utánozza azt, hanem arra, hogy abból a világból is
kiolvassa, és az erkölcsi rendben ennek a segítségével is igyekezzen
megvalósítani az ESZMÉT! Azt az ESZMÉT, amely Bennem testet öltött, és emberré
lett!
Amint a
Szentlélek találkozása Máriával Engem valósított meg, úgy a Szentlélekkel való
találkozásotok képessé tesz benneteket is arra, hogy megvalósuljak általatok,
veletek és bennetek a világban, illetve megvalósuljon általatok, veletek és
bennetek a Szentlélek által az a KÖZÖSSÉG, AKIT az Én Titokzatos
Testemnek neveztek!
Ez az ESZME
azt akarja ismertetni az értelemmel bíró emberrel, hogy belülről, amint a
szellem megkívánja, és nem kívülről, ahogy az állatok és a növények mutatják
csupán, kell közösségben egységre törekednetek.
Az anyagi
javakról történő lemondás csak akkor van a helyén, ha az következmény, illetve
ha az együtt jár azzal, hogy Istent abszolút első helyre teszi valaki az
életében. Isten tehát nem úgy kerül valakinek életében az első helyre, hogy
mindenről lemond, hanem fordítva! Aki első helyre teszi Istent az életében, az
igyekszik megszabadulni minden olyan fölösleges tehertől, amelyet anyagi
javaknak lehet nevezni.
Minden, ami
mulandó, ESZKÖZ! Az eszköz önmagában nem érték. Sőt, önmagában
értelmetlenség. Az eszköz azért eszköz, hogy felkínálja magát bizonyos cél
elérésére. Végső soron az ember, aki az örökkévalóság gyermeke, aki egészen
biztos abban, hogy boldogságát a mulandóságban meg nem találhatja - mert
gyermeke az örökkévalóságnak, és ez a vágy kiirthatatlanul benne él -, csak
részcéloknak nevezheti a mulandó értékeket. De tudnia kell, hogy ilyenkor nem
őszinte. Nem, mert részcél nem létezik a szellemvilágban, csak eszköz! Amit
részcéloknak neveztek, azok is eszközjellegűek az egyetlen és örök CÉL, az
igazi hazataláltság örömének elérésére. Annak a LÉLEKKERESZTSÉGNEK átélésére,
annak az istenélménynek elfogadására,
amelyben ugyancsak eszközjellegűen, a Szentlélek által karizmává finomított
emberi tulajdonságaitokkal élni tudtok mások, a KÖZÖSSÉG javára!
Amint a
párválasztásoknál, akkor igazi és helyesen emberi az ilyen választás, ha nem
érdekházasság céljából történik, hanem belül mondanak igen-t egymásnak a felek,
s ennek következménye az együttlakás és
az, hogy anyagi javaikat is közösen használják, úgy az emberi együttélések
folyamán is, csak akkor természetes a magántulajdon felszámolása, ha már belül
mondanak igen-t egymásnak egy közös CÉL érdekében azok, akik együtt akarnak
élni.
De a
házasságkötés is csak akkor mondható Isten előtt megfelelőnek, ha egy ESZME,
mégpedig az az ESZME kapcsolja össze őket, hogy Velem, Jézussal, egyre
szorosabb, egyre mélyebb egységbe kerüljenek, tehát ha a Szentlélek a lelke e
kapcsolatnak.
Éppen így,
minden közösségnek is ESZMEI síkon, tehát a Szentlélek által felkínált
feladatok elvégzésére vállalkozók egysége kell hogy legyen megcélozandó! Ez
csak a LÉLEKKERESZTSÉGBEN részesülteknél
lehetséges!
Később sem,
soha sem szabad a Szentlélekkel való élő kapcsolat elé helyezni a Szentlélek
által induláskor felkínált ESZMÉT
(tanítani gyermekeket, ápolni betegeket, szolgálni egy meghatározott
formában a rászorulókat)! Ezért a LÉLEKKERESZTSÉG utáni vágy, majd a
LÉLEKKERESZTSÉG átélése nem hiányozhat egyetlen közösségben élni akaró lelkéből
sem! Az ilyeneknek időnként össze kell jönniük, és rá kell hallgatniuk a
mindenkiben élő és megnyilatkozni akaró Lélekre! Istenélmény nélkül minden
kapcsolat, minden közösség vagy érdekközösséggé (anyagi szinten), vagy
cimborasággá (erkölcsi szinten) válik.
Azokat, akiket
ti őskeresztényeknek neveztek, egységbe az az ESZME kapcsolta, amit így lehetne
most megfogalmazni: a halál az igazi nyereség! Tehát a véglegesült örök életet,
mint CÉLT, mindenek elé tudták helyezni. Igaz, ebben nagy segítséget jelentett
nekik az Én földi életem közelsége, és az, hogy üldözték őket. De akárhogyan is
volt, igazi CÉL késztette őket arra, hogy eszköznek tekintsék mindazt, ami
mulandó.
Ott, ahol nem
ez, hanem az anyagi javakról való lemondás, a magánvagyon megszüntetésére
késztetés volt érzékelhető, ott kimondva kimondatlanul, máris elhomályosult a
CÉL, és halálba torkolóvá vált Péter e téren történő számonkérése (Ap.Csel 5,1-11).
Az ember,
csakúgy, mint az Isten, társas lény! Elsősorban Istenével kell legyen
TÁRSAS kapcsolatban a Szentlélek által, és ettől az Istenétől kell kapnia azt a
szerepet, feladatot, ugyancsak a Szentlélek által (ez a LÉLEKKERESZTSÉG),
amelyet csak másokkal közösségben lehet
megélni. Annak a szeretetnek kibontakoztatása, amelynek tartalma az önátadás,
csak akkor lélekemelő, ha a végső CÉL (boldog örökkévalóság) mindenek elé
helyezése mellett közös feladatok elvégzésére vállalkoznak azok, akik egymással
is összhangban akarják e végső CÉLT magukban tudatosítani.
A Földön
minden rossz egy elrontott jó. Mivel az emberi faj fenntartását biztosító
házasság, mint közösségi élet, legtöbb esetben vagy teljesen kikapcsolta, vagy
részben elhomályosította a végső CÉLT, ezért az emberi történelem folyamán,
magát a házasságot zárójelbe téve, tehát ezt mellőzve akarták a jó szándékú
emberek felvállalni azt, hogy a végső CÉL „állapotszerű” tudatosítása mellett
főleg a rászorulókban élő jelenlétem irányában fejtsék ki, éljék ki
szeretetüket. Így jöttek létre a különböző szerzetesi közösségek, amelyek a
magánvagyonról való lemondást is szükségszerűnek tartották ennek érdekében.
Kétségtelen,
hogy LÉLEKKERESZTSÉG által működhet a Szentlélek olyanokban, akik lemondanak a
házas kapcsolatról. De kétségtelen az is, hogy ehhez a működéshez a házasságról
való lemondás nem szükségszerű! A nem személyválogató, de szerepeket kiosztó
Szentlélek ott fú, ahol akar!
A
LÉLEKKERESZTSÉG megvalósulása nem függ semmi mástól, csak attól, hogy akarja-e
valaki vagy sem! Ha akarja, akkor keresi azokat, akik ezt szintén akarják, és
feltétlenül lesz része olyan istenélményben, amely felkészíti őt az Isten által
jónak látott szerep, feladat felvállalására. Ez járhat együtt azzal, hogy
valaki vagy valakik ráteszik kezüket a LÉLEKKERESZTSÉGET vágyóra, de történhet
e nélkül is! Ha valaki részesült ebben az istenélményben, akkor ennek lehet
következménye az is, hogy meghatározott személy vagy személyek kezüket ráteszik
a Szentlélektől kapott feladat vállalásának igazolására, de senki nem attól
válik LÉLEKKERESZTELTTÉ, hogy valaki rátette a kezét az illetőre vagy sem.
Ismétlem:
Isten biztosan akarja, hogy mindenki LÉLEKKERESZTELT legyen! Isten biztosan
akarja, hogy a Szentlélek mindenkiben, egy átélt istenélmény hatására,
gyümölcsöt termő módon működni tudjon! Isten biztosan akarja, hogy az Ő
SZABADSÁGA minden szellemi teremtményében működőképes legyen! A szabadság nem
valami passzív létforma, hanem a bennetek aktívan működő Szentlélek jelenléte!
Aki még nem tapasztalta meg e szabadságot, az fel sem tételezi, hogy ez
létezik. Nem hisz benne! Éppen ezért csak hittel fogadható el! A bűn kétségtelen,
hogy erősíti e szabadság valósága elleni döntést a lélekben. De a szabadságnak
a valóságát soha meg nem szüntetheti, mert e szabadság a Szentlélek működési
területe (2Korintusi levél 3,17)!
Éppen ezért az, aki valóban akarja, előbb-utóbb meg is kapja!
Minden
speciális hitet hirdető közösség vezetősége (speciális hit = alá-, fölérendeltséget hitvallásban rögzített életforma)
előírhatja ugyan, hogy közösségében bizonyos feladatokat csak azok végezhetnek,
akiket erre kézrátétel következtében imával felhatalmaztak. Ez minden speciális
hitet hirdető közösségben szükségesnek tűnik a rend fenntartásához, de ez
egyáltalán nem biztos, hogy azonos azzal a renddel, amelyet az Isten vár el
tőletek! Sőt! Éppen a LÉLEKKERESZTELTEK által, tehát a Szentlélek által
felkínált REND miatt fogják üldözni - természetesen azok, akik nem részesültek LÉLEKKERESZTSÉGBEN - a
speciális hit képviselői az Enyéimet!
Mivel a
BOKOR-BÁZISKÖZÖSSÉGBEN nem a LÉLEKKERESZTELTEK felé tolódott el a hangsúly,
hanem az értelmileg kipallérozottak felé, ezért a szellemvilág ártó erői,
amelyek közül a legkisebb szellem is
többet tud, mint bármelyik bokorbázis-közösségi tag, nagy teret kaptak a működésre.
Ezért az ESZME elhalványulása ma már számotokra meglehetősen látványos.
Míg a karizmatikus ÁG, tehát a LÉLEKKERESZTELTEK ága, melyben nem jellemző a
szellemileg kiugrók nagy száma, látványos növekedést, terjedést mutat. A
kegyelmi rendben ez a
természetes!
Most
válaszolok a feltett kérdésedre:
Azért jöttem
közétek, hogy Általam, Velem és Bennem a Lélek által nektek juttatott szerep,
feladat alapján megvalósítsátok ahhoz a CÉLHOZ irányulást, amelyet Mk 1,15-ben elmondottam. Ez csak
közösségben valósítható meg! Ez a Közösség az Én Titokzatos Testem! Mivel a
feladatok részekre osztják e Testet, és e részeknek egységesítője maga a
SZENTLÉLEK, ezért e részekre osztott feladat addig hordozza áldásomat, amíg az
egyedeket a Szentlélek vezeti!
Ezt a Földön
soha meg nem valósuló, de mindig megvalósítandó irányulást kell vállalnia
annak, aki szabadságot ad Nekem, Jézusnak, önmagában arra, hogy tegyem általa
azt, amit jónak látok.
Amint nem
vontam körül abronccsal annak idején tanítványaimat se, de igenis ígéretet
tettem nekik arra, hogy LÉLEKKERESZTSÉGBEN fognak részesülni, úgy most is és a
világ végezetéig mindenkor, nem ígérek nektek felhőtlen jövőt azáltal, hogy
külső rendeletekkel egybefalazzalak benneteket, hanem ma is arra hívom fel
figyelmeteket, hogy vágyódjatok betöltődni Lelkemmel!
Akikkel ez már
megtörtént, azok szítsák fel újra magukban ezt az első kegyelmet, aki pedig még
nem élte át a pünkösdi istenélményt, az higgye el, hogy nemcsak van ilyen, de
ez nélkülözhetetlen is ahhoz, hogy élő közösségekben gyümölcsöt teremjetek,
maradandó gyümölcsöt, a Szentlélek által!
A Föld az
IRÁNYULÁS, és nem a véglegesítés, nem a véglegesülés helye!
Kérdező: 3. Járhatok több közösségbe?
HANG: 3. Nem jó, ha valaki több
közösségbe járva akar Engem, Jézust, egyre jobban megismerni. Értem, Jézusért,
minden közösségben - ahol alá-fölé rendelés van - áldozattá kell válni! Aki ezt ki
akarja kerülni, az már eleve nem tartozik Hozzám!
Kérdező: 2. Ha egy lelki közösségben
nem mindenki tartja magát egyenrangúnak a többiekkel, működik-e az a közösség?
HANG: 2. Sokáig nem! Senki sem képes sokáig
elviselni azt az állapotot, hacsak nem mond le a szabadságáról, hogy valaki
különbnek gondolja magát a másiknál. Egy jézusi közösség pont attól
szeretetközösség, mert még elvben sincs alá-, vagy
fölérendeltség, és csak annyira hallgatnak a másikra, amennyire épülni
tudnak belőle. Aki különbnek gondolja magát, az nem akar másoktól tanulni, azt
szeretné, ha tőle tanulna mindenki. Az ilyen ember nem nyitott és nem alázatos,
mert nem vállalja azokat a szembesüléseket, amelyeket testvérei, mint tükröt
akarnak mutatni neki a körülményeiben. Az olyan ember, aki csak a főhelyre akar
ülni, megaláztatik, mert előbb-utóbb meg fogják kérni arra, hogy adja át a
helyét olyannak, aki méltóbb arra a helyre. Bocsássátok meg neki
iránytalanságát, és ha kéri, hogy segítsetek neki tisztultabb látásra jutni, ne
forduljatok el tőle. Addig is azt kell mondanom, hogy ne vegyétek őt komolyan,
és csak addig vállaljatok vele közösséget, míg önmagát középpontba állító
magatartásával nem lehetetleníti el a közösségi összejöveteleteket, nem
akadályozza Lelkem működését közöttetek.
*************************************************************************************
Alá -
fölérendeltség közösségben: 23
~2263-2251, 25 ~2458, 36 ~3799,
36 ~3789, 43 ~4738.