Kérdező: Mondj néhány szót
nekünk …., Lorber Jakabról és Gabrielláról, a
Würtzburg-i prófétanőről,
HANG: Két nevet is említesz, s kéred, hogy mondjak róluk véleményt.
Nyilván nem azt akarod hallani, hogy szeretem őket vagy sem, hanem azt, hogy
Belőlem merítve szólnak-e hozzátok. Válaszom: IGEN. Belőlem merítve szólnak. De
itt is szabály az, hogy csak az az új hajtás érdemli meg, hogy felfigyeljetek
rá, mely Belőlem, a régi gyökérből nő ki. Evangéliumaim ékes bizonyítékai
annak, hogy éveken keresztül a legkülönbözőbb variánsokban mindig ugyanazt
hirdettem és cselekedtem. Elmondtam és
megmutattam, hogy hogyan kell szeretni, s hogy erre ti is tanítsatok meg
másokat példám alapján. A Gyökér tehát ugyanaz. A variánsok különbözők. De
csak a Gyökéren maradás biztosít örök életet. És most arra kérlek, próbálj nem
megbotránkozni. Maga a Sátán is Belőlem merített, mikor megkísértett a
pusztában. Lelkem által ihletett szövegekkel akart rávenni olyasmire, ami az ő
malmára hajtotta volna a vizet.
Belőlem
merítettek tehát az általad megkérdezettek, de objektíve csak úgy, mint a
Sátán. Szubjekíve nem úgy. Nektek viszont most nem az a lényeg, hogy milyen
lélekkel tették, amit tettek, hanem az, hogy milyen lélek tette azt, ami
általuk megíródott.
Bizony lehet
szent lélekkel nem Szentlélek szándéka szerint szólni és írni. Ennek oka
részben a különböző felekezeteim, egyházam bűnei, részben pedig az a jó
szándékú tenni akarás, mely nem maradhat tétlen akkor sem, ha tudatlansága
miatt melléfog. Gondolj csak arra, még azokról is, akik egy akarattal keresztre
feszítettek, azt mondtam: ’Mózes székében ülnek. Amit mondanak, tegyétek, de
tetteiket ne kövessétek Mt 23,1-3*!’ Bizony, egészen különlegesen kifinomult és
teljesen Nekem adott szándék kell ahhoz, hogy valaki ilyen különbséget
megfelelően tudjon kezelni.
Az említett
személyek tehát építő szándékkal mondták és írták, amit mondtak és írtak. De
csupán ennyi bennük a pozitívum. Nekik nem volt akkora lehetőségük eredeti
tanításom mérlegére tenni a kapott sugallatokat, mint nektek van.
Gyermekségem
története nem azért nem került be a szent iratok közé, mert nem volt közismert,
hanem azért, mert túlburjánzottan volt közismert. Vagyis a jámbor szeretet
annyi legendás elemet vitt bele, hogy szinte nem lehetett kihámozni már belőle
a történeti igazságot. Ami belekerült, az is ma már komolyan megkérdőjelezett,
de nem mernek hozzányúlni, mert főleg a gyermeki lélek formálását nagyon jól
szolgálják mind a napkeleti bölcsek, mind a Heródes-i gyermekgyilkosságok
történetei. De be kell látnotok, hogy ezek a történetek a felnőttek tudatára
semmi átalakító erővel nem tudtak hatni mind a mai napig sem. Tehát nem tűnnek alkalmasnak
a szeretet növekedésére úgy, hogy elmélyülést okoznának az igazság megismerése
irányában.
A fent
említett személyek tehát olyasmiket kaptak sugallatokban, amelyek simogatóan
szépek, s ahol nem történetet olvasol, ott nagyon okos gondolatokat találsz,
melyek igaznak tűnnek. De akár simogató, akár igaznak tűnő bármelyik, nem
szabad rájuk alapozni. Rám kell alapozni, s amennyiben lehet a
Rám-alapozottságot értelmesen alátámasztani, annyiban jó mindkettőt
felhasználni. De csak annyiban. 3/219
*********************************************
Lorber
Jakab és Gabriel Würtzburg-i prófétanő: 3 ~219